Dojem...

...
» autorka: zelená víla
Před časem jsem seděla v čekárně u lékaře.
Seděla jsem , listovala jsem časopisy.

Otevřely se dveře a vešla "dáma". Dokonale oblečená, dokonale nalíčená, " dokonale" usměvavá.
Posadila se naproti mě a věděla o své poutavosti.

Mě zaujala svým velkolepým pohledem, který ve mně vyvolával spoustu zvláštních myšlenek.

Všechny jsme dělaly totéž, čekaly.

Otevřely se dveře a tiše přišla mladá slečna se psem. Všechny jsme na ni upřely své pohledy a zjistily jsme, že je slepá.
Zvedla jsem se, pozdravila jí a navedla ji k sedačce, posadily jsme se.

A čekaly dál.

Najednou se zvedla " dokonalá" paní, přistoupila k té mladé slečně a začala na ni křičet.
" Nemáte tu s tím psem co dělat!!! jsem alergická,....................................!!!!Běžte okamžitě pryč!!!

Překvapeně jsem se na „dámu“ dívala.
Praštila jsem do stolu ... lekla jsem se sama sebe a zakřičela jsem " DOST!!! "

Najednou klid, všechny přestaly listovat časopisy, všechny na nás vyslaly upřené pohledy.

Sestře jsem posléze nahlásila dva termíny přeobjednání.

Čekárnu za pohledu všech opouštěly dvě ženy a jeden pes.
Byl jediný, kdo měl radost.

Venku mi slečna " jen " řekla: " Snad příště se zadaří".
A odešla...

Stála jsem na chodníku a dívala se za ní. Viděla a vnímala jsem , jak tápe.
Tápala jsem i já.
Hledala jsem sama v sobě omluvu pro tu "dámu". Hledala jsem sama v sobě klid.

Když máme vše, oči, ruce, nohy, smysly,.. jsme za dámy.
Když nám něco málo chybí, jsme chudáci.Pro ty ostatní.
Když nám něco málo chybí a zároveň máme něco víc, štveme tím okolí.

Pro ty " dámy", co nemají respektu pro jiné, nikdy nebudete dámy, jen sbíráte odlesk od těch, kterým něco chybí, ale o to mají víc.

V duchu se sama sebe ptám, kam zmizela u " dokonalých" lidí lidskost??
Tipů: 28
» 07.02.12
» komentářů: 14
» čteno: 969(29)
» posláno: 0


» 07.02.2012 - 19:58
Jako pacient bych to taky udělal, máš mé sympatie! :-)) ST
(autentická příhoda?)
» 07.02.2012 - 20:34
Dokonalost nemusí být nutně vidět. Především ne na první pohled. Kdyby lidi dali více na soucit a pochopení než na dokonalost, bylo by na světě krásněji.
» 07.02.2012 - 20:58
dámou se člověk rodí..ano rodí a to tím,že má dobrotu v srdci...ostatní "dámy" jsou jen krásné obrázky bez duše a srdce...

Pro mne odcházely z čekárny dvě dámy a pes...a byly to opravdové dámy, dámy ducha,srdce a člověčenství..
a Evi...reagovala bych stejně jako Ty....
» 07.02.2012 - 21:47
Za takové "dámy" je mi stydno...
» 07.02.2012 - 22:12
Nemám rád lidi co si myslí, že jim lejno nesmrdí
a mají nahoru nos, je mi jich líto a jímá mě zlost.
Skvěle popsaný moment
ST
» 07.02.2012 - 23:25
1
Ona ta dokonalost je dost často jen malé umělecké dílo. Stačí, byť jen obrazně, zapršet a dokonalost je spláchnuta.
Lidskost se pomalu stává nedostatkovým zbožím.
» 08.02.2012 - 09:31
omluva pro onu dámu..NEEXISTUJE..spíš lítoST nad ní!
» 08.02.2012 - 17:48
Dáma dokonale pitomá *
» 08.02.2012 - 23:46
1
...
a nabízí se tu otázka...
byla slepá dívka s vodícím psem, či ona pomyslná dáma???
myslím, že všichni známe odpověď
» 10.02.2012 - 00:02
Někdy jsou dámy za krávy a dámu nedělá dokonalé oblečení, ale chování ... máme oči a neumíme je použít, máme uši a neslyšímě, máme ústa ale neumíme mluvit ... přesto všechno si myslíme že jsme něčím víc, nějak lepší než ti ostatní. Ale jediné co nám nakonec chybí je pokora ... Naštěstí ne všem, děkuji že existují lidé jako jsi ty vílo :-))
» 10.02.2012 - 10:07
nemám rád dokonalé...
» 31.03.2012 - 04:26
...moc hezké...ST
» 03.08.2012 - 21:49
Když máme něco navíc, vždycky vadímě těm, co mají "akurát" a to ještě jen v představách sobeckých vidin. Cokoliv nám chybí, nesmírně nás i ostatní obohacuje jinak. Samozřejmě kromě pokory a víry v dobro. Signifikantní zamyšlení - tedy krásné, pardon.
» 08.02.2013 - 14:55
nádherně popsané***

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Neboj... | Následující: Realita...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.