tahám konec za nohu

skoro mrtvý rok to bere líp jak já
» autorka: cruinne
ve slovníku cizích slov (který je mi mimojiné taky cizí) nenajdu slovo co sem psala před pár dny..dvě malé děti, podobný známý hlas, tahy do španělska a ještě dál..sny a naděje, roztržky cestovatele a puťky, kňuky a vrtící ocas, silvestr u silvestra, pečený čaj..a přemýšlím co znamená červené jablko v rámu který počmárám..a jestli je to tak, musí být tvoje.

co je to empires..zavádění stezky do nových míst. nebo se neznám, to je jisté. dějiny umění mě berou i serou. achá.. a vůbec nechci nový rok už teď. johny depp je krásný a samostatný..četla sem o číslech a vidím tě znovu.

už je tu čas kozoroha, toho co sem kdysi chtěla. jedině. ..naučit se něco o váhách. vyvážit staré masky.

sluchátka s tichem, křehkým mládětem. ..nohy běžící ve vzduchu bez protiváhy.

..uložila sem bratra, sestra šla neznámo kdy.

zahrála sem si na horkou kaši a namluvila další slibné marnosti. lidem co by to udělali taky. ..asexuální překvapenec myslel že jsem mimo smysly. pamatuju si to moc dobře. zítra jedeme, v pátek taky jedeme. hurá brno, sláva nuda. to je můj slib, nevím jak bude vypadat.
Tipů: 7
» 14.01.12
» komentářů: 4
» čteno: 917(12)
» posláno: 0


» 14.01.2012 - 17:53
silvestr u silvestra... :D
» 14.01.2012 - 18:34
sliby jsou ošemetná záležitost.)
» 14.01.2012 - 18:49
sliby jsou upřímné teď..když se to říká jak se to myslí. jak může nějaký ubohý slib vědět do čeho de..chudák
» 14.01.2012 - 18:56
zajímavě tažená noha za konec...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: vodní karma | Následující: něčí chůze

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.