Použitelné střípky z deníku I.

už sám název vypovídá o všem. Umačkané pocity v kouli z papíru, že kterého se snad dá i číst.
» autorka: Chae von Cocaine
Úsměv naoko a uvnitř zamrzlá bouře.
Nepřítomné pohledy, v nichž se zrcadlí více,
než by člověk chtěl.
Touha nasadit si křídla a letět až za obzor obzorů, kde možná čeká víc než v klíně zestárlých lolit.
Kořeněná chuť chtíče, trhajícího nitro na poloviny, přičemž je každá z nich menší než ta druhá. Dotyky studených prstů, které zahřejí víc než leopardí kožich a horké rty, z nichž vycházejí mnohdy chladná slova, ale zapáleně líbají. Oči z broušených křišťálů a hluboký, ale dětský smích utopeného mládí v kapkách amerického bourbonu. Spláchni je Vincentkou a maluj, Amore. Má kůže je plátno a ty jsi štětec.
Tma polykající i poslední sousto světa o načaté půlnoci...svět, co nemá rád happyendy. A můj pokoj. Slaná chuť polštářů, zarytě mlčících v křeči řevu. Letmá vůně vzpomínek na počmáraném papíře, tající důvod hořkosti probdělých nocí. Rozkousané rty, co by tak šíleně rády vyslovily udušená slova, která mají už měsíce zavěšena na patře.
Nasednout a jet až na konečnou! Dvaadvacetkrát obejít točnu a dokola si zpívat blues zmrzlého parku s krkavci, recitujícími poslední verše- o neudržitelném vzteku z nicoty, která užírá city, vypumpované ze zkřehlého srdce, opotřebovaného časem a bezcitností lásky.
Tipů: 14
» 29.12.11
» komentářů: 6
» čteno: 957(21)
» posláno: 0


» 30.12.2011 - 10:13
Achjo:(
» 30.12.2011 - 11:19
to mě napadlo taky ach ...jo...
» 30.12.2011 - 13:33
Nasednout a jet až na..nekonečnou ;-)
» 30.12.2011 - 22:11
T.
» 31.12.2011 - 09:05
děkuji každému z vás :-)
» 09.02.2012 - 22:33
paráda

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bludička | Následující: Nepodařené rande
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.