Inkvizitor myšlenek

Jednou přijde hrozná doba, kdy hlavní silou bude zloba. Smrt se tvým osudem může stát, pakliže nebudeš vůdcovu hru hrát.
Uvědomil si to.
Pochybil.
Pomyslel na zakázané slovo.

Jako blesk jeho tělem projel strach. Inkvizitor přijde.
Rád by někam utekl, ale není kam a hlavně, inkvizitor by ihned věděl, kam má namířeno. Každou myšlenku sonduje. Nikdo neví, kdo to je, přitom ho každý zná.
Už je na cestě, hříšník zpytuje svědomí. Omluvné myšlenky však nejsou polehčující okolnost.
Dveře se rozrazily. Vešel ten, co rozhoduje o životech. Člen nejvyšší kasty, nadčlověk a pravá ruka osudu. Mladík se ani nebrání. Inkvizitory nelze přemoci, jde o to nemyslet, jen bezmyšlenkovitě poslouchat příkazy. Inkvizitor nemluví, on káže.
Mladík tak sám nastoupí do masivního černého vozu a nechá se odvézt na popraviště. „Příště si rozmysli, na co budeš myslet,“ vnikne mu do hlavy inkvizitorův hlas.
Tisíce lidí uvidí jeho smrt. Tisíce neudělají nic proti tomu. Nikdo se nevzepře moci, mladík se nedočká pomoci. Dívají se a na nic nemyslí, raději.

Uvědomuje si to.
Pochybil.
Pomyslel na zakázané slovo.
Tím slovem je svoboda.
Tipů: 16
» 20.12.11
» komentářů: 7
» čteno: 837(18)
» posláno: 0


» 20.12.2011 - 12:51
Moc ráda tě čtu:)..
» 20.12.2011 - 13:09
Liška76: Děkuji, to mě těší:-)
» 20.12.2011 - 17:06
Trochu mi to připomnělo knihu, kterou jsem právě dočetla (Hlas nože), ale vlastně úplně minimálně.
Tohle je skvělé :)
» 26.12.2011 - 11:49
Hezké.
» 21.01.2012 - 15:20
to se mi líbí..ST!
» 28.01.2012 - 18:08
Jseš fakt dobrej líčič-fabulátor...
» 28.01.2012 - 18:21
Špáďa: Děkuji:-) Škoda, že si to nemyslí i žádný vydavatel.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Král beznaděje | Následující: Exekuce
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
panK. [12]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.