VÍLY, PRINCEZNY, RYTÍŘI A DRACI

aneb stopy mého ztraceného ženství II.
» autorka: Toulavá
Od dubna, kdy jsem skoro spadla do obří stopy svého ženství, se toho hodně stalo. Hodně jsem se naučila při rozeznávání i těch nejmenších stop. Změnila jsem se a zkrásněla.... jako bych znovu vyrostla. Jenže tentokrát to vidím jenom já. Já a možná zrcadlo, které občas blahoskloně tvrdí: "ty, má královno, jsi nejkrásnější."
Uvědomuji si, i když ne každý den, že jsem svou vlastní Bohyní. Být ženou je pro mě pochopením, nasloucháním a sdílením. Symbolikou, která mi propujčuje moc víl i čarodějek. Ne nejsem princezna na to jsem moc zmlsaná divokou přírodou. Možností letět s větrem o závod z kopce dolů, nebo protančit se ulicí. Možností ve dne stát pod hvězdnou oblohou a mlčet.
Proč to? Pro ten pocit kouzelné volnosti a svobody. Můj svět je i nebe plné hvězd, plné smyslu i chaosu zároveň.Vždyť i květiny mají své vlastní rozmary. Krásně to popsal třeba Exupery.
Jsem ráda, že nemusím čekat ve věži hlídané drakem. Jsem ráda, že se nenechám spoutávat imaginárními zdmi a hrady, čekat na imaginární prince, kteří přijedou na dracích svých tužeb. Protože mé sny jsou jako třepotavý motýli a princi raději drží opratě pevně v rukou. Jsem ráda, že o mě nepropukají boje, protože ten, který mě zaujal, by mohl být zabit. Můj život si mohu vymyslet jen já. A proč ho vymýšlet, když ho mohu žít..?
Jsem žena, bohyně, víla i čarodějka. Mám moc omotat si draka kolem prstu. Mám moc upoutat tě, aniž by jsi věděl proč.
Tipů: 17
» 06.12.11
» komentářů: 11
» čteno: 1064(26)
» posláno: 0


» 06.12.2011 - 13:26
Princezna luk,květů,strání..plna velkých odhodlání..silná,krásná,citlivá a moudrá,nezpoutaná jak hřebců duše někdy prší jindy suše pokaždé však modravá..to je přece..Toulavá:)
» 06.12.2011 - 17:47
Pěkné... ST
» 07.12.2011 - 07:43
Krásné zamyšlení!
» 07.12.2011 - 14:44
Pěkné,krásné,eSTé...
» 08.12.2011 - 00:27
mě by zajímalo jak se omotá drak kolem prstu?
» 08.12.2011 - 01:08
enigman: někdy ti to ukážu.... ;)
» 10.12.2011 - 17:02
enigman: v posledním slovu máš písmeno navíc......
» 10.12.2011 - 17:30
gabkin: :D zajímavá myšlenka
» 11.12.2011 - 23:41
Ženy jsou mocné čarodějky***
» 13.05.2012 - 13:40
Občas mám pocit, že bych raději byla mužem. Raději mít tu moc sevřít meč a bít se za sebe i za ostatní, tak jak to dělají oni. A pak si uvědomím, že zásady, na kterých to stojí, jsou vymyšlené lidmi. A že je ta nejsnadnější věc je překročit a zapomenout na ně. Proč bych i já nemohla bojovat za sebe? Proč bych měla jen čekat, až to udělají ti druzí? A navíc - máš pravdu - ženy vždy měly k čarování přirozeně blíž, že? :) ... takže vlastně není nač si stěžovat, naopak je být na co hrdá, pokud na to mám sílu. Já jsem já a tak to bude...
Moc pěkné zamyšlení.
» 26.10.2014 - 06:03
Toulavá: Jsi cherubínem svého ženství!;-*

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Stopy Mého ztraceného ženství | Následující: a pak že.....

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.