Revoluční

už to vře... říká Aťan
» autor: gabkin
» archiv Básně / Ostatní
... A nenadávej do buržuů,
za to, že piju dvanáctku.
Cože ??? Kecy !!!
Že mám tvou výplatu na tácku?...
» 02.06.2011
» komentářů: 25

» 02.06.2011 - 19:43
Aťan:
Celková suma, kterou bylo třeba naplnit v 90. letech vypumpované a rozkradené banky, se odhaduje až k jednomu bilionu korun. Tady začal neuvěřitelný propad české ekonomiky, zachraňovaný nízkými platy zaměstnanců a placením nesmyslných předražených poplatků za cokoliv. Probíhalo trestuhodné rozhazování financí získaných z privatizace, záměrně se předražovaly a předražují státní zakázky. Proto chybí finance na tisíce důležitých věcí (namátkou důchody počínaje – a např. dírami na silnici konče). Bezostyšným okrádáním daňových poplatníků se stát dodnes vyhýbá bankrotu. Ovšem management státních i soukromých firem svůj plat navyšoval a navyšují do nebeských výšin. Sanaci bank a legalizaci jejich pumpování vždy tvrdě prosazoval Václav Klaus, který za dobu své vlády zabránil jakémukoli pokusu o zpřísnění podmínek pro poskytování úvěrů ze strany polostátních bank. Typickou operací při pumpování byl úvěr od banky, jeho nesplácení, převedení úvěru na státní konsolidační banku a následně jeho prodej jako nevymahatelné pohledávky za zlomek výše jistiny úvěru. Dlužník si tedy půjčil např. miliardu, nic nesplatil a následně si přes spřátelenou společnost koupil od Konsolidační banky pohledávku vůči sobě za několik desítek milionů. Jestli jsem to dobře pochopil, Milane, tak tvoje tepající báseň je asi o tomto, že jo? Anebo tě víc zajímá dobrý obídek, vychlazené pivínko a rejpání do těch, co blbě žvaněj o tý odporný politice?
» 02.06.2011 - 20:26
gabkin:
popravdě řečeno, podcenil jsem tvoji ješitnost, nečekal jsem takovouhle reakci. Ale když už si mne bereš do huby, coby představitele (lidí gabkinovského typu), co bych se žinýroval. Tohle je riziko internetu, že věci budou mít svoji samostanou dráhu, které neovlivníš.
při psaní mého dílka, mě skutečně napadlo, co tím chci říct a ihned jsem si odpověděl, pokud se jen jeden člověk, třeba i po zasmání zamyslí nad rozdílem mezi lidmi, který vytvořili novodobí nositelé kapitalismu, když jen jeden si položí otázku..... nepsal jsi to zbytečně. A pak je to třeba ten, co nemusí zrovna styl Aťanovy agitky...... vodopád argumentů, bez možnosti nadechnutí.
V jenom z tvých posledních příspěvků se praví o psychicky nemocných lidech v politice. A podle mého názoru, ty jsi ukázkový příklad..... ty mít moc, tak svoje spolupracovníky.....něco o tom vím.
Možná je tohle konec jednoho modrého přátelství, možná spustíš svoji obvyklou kopírovací kampaň, co jsem kdy řekl, možná to rozdejcháš.......
Aby bylo po ruce mé stanovisko, tak znova opakuji, Aťan je kouzelný autor, jeho kniha je rovnocenou družkou děl Merleho v mojí knihovně, čas v ASIČR je dobou na kterou rád vzpomínám, mraky smíchu a vzájemného uznávání.... ale v politice jsi pro mne neskutečný demagog a nebezpečnej člověk. Nelituji toho, že jsem tě poznal, lituji toho, že jsi spadl do jiné kategorie lidí...... A ostatní lituji, že tohle padlo na modré stránky. Takové věci sem nepatří..... podle mého názoru stejně jako politika.
» 02.06.2011 - 20:59
Aťan:
Přesně si pamatuju den, kdy sis do mě poprvé kopnul – když jsem na Literu napsal protikomunistickou úvahu. Pak se přidala ještě jedna paní do vzkazů, ani ta mě moc nešetřila. Ty s Vladanem mně dokazujete, že jsem politicky opravdu uprostřed, okopáváte mě zleva i zprava, málokdy vynecháte příležitost. No nic... zakázat vám to nemůžu, nejsem z cukru, rozchodím to.
» 02.06.2011 - 23:00
whiolet:
první básen kterou nemám chut komentovat díky vašim vzkazům..
» 03.06.2011 - 13:18
Žqáry:
Během letošního roku ukončil v Česku činnost Unilever.
V Nelahozevsi dostalo výpověď přes 600 lidí. Výsledek – všechny rostlinné tuky/Perla, Flora, Rama, Hera/ jsou dováženy z jiných evropských závodů. Např. Hera z Katowic:-) Jihlavanka se nepraží v Jihlavě, Tchibo výrobu přesunul do Vídně. Sunar nevyrábíme v Zábřehu a Moravě, ale in Great Britain. Hermelín- Polsko, Lučina – Plsko, Autobaterie Akuma- z Mladé Boleslavi do Itálie, Žiletky Astra – z Jevíčka do Rakouska/Gillete/, Solo Sušice – Indie. ETA – Čína.
Na obalech nenajdete informace o původu, max. je uvedeno made in EU. Možná je nám všechno ukradené... akorát netuším kdo tady jednou bude platit daně;-) kde budeme pracovat...? Tak nějak kluci. Zatímco „bojujete“, daří se jiným tichou duší rušit pomalu a jistě vše, co naší zemi sluší.
Asi zase radši začnu psát erotiku. To jste se aspoň nehádali.
Hezký víkend.
Katka
» 03.06.2011 - 13:18
Žqáry:
A sorry za chyby.
» 04.06.2011 - 09:12
Aťan:
Katko (jestli jsi to ty, kterou si myslím , kvůli politice by se na sex zapomínat nemělo, to je bez diskuse! Teď ráno mě moje nejmladší dcera říkala: „Vy jste si s mámou za svobodna jezdili do Prahy demonstrovat, to bylo bezva, ...bych chtěla s Lukášem taky.“
Ubezpečil jsem ji, že to tady může být za chvíli taky, ale sranda to asi nebude, koukni na video z Madridu: http://atanova-zasuvka.blog.cz/1106/vite-co-se-deje-ve-spanelsku
» 04.06.2011 - 09:14
Aťan:
...dej si zvuk a k ruce panáka něčeho vostrýho...
» 04.06.2011 - 17:13
Žqáry:
Jo, dík, pustím si to, i když mě osobně už boje donutily složit zbraně, jsem se nějak divně hnula... prý jsem na tuhle dobu moc hodná... nějak si to nemyslím, spíš bych brala, kdyby se to okurkovou epidemií rozneslo místo těch průjmů s exitem na zbytek člověčenstva a tak nějak by to tady bylo úsměvně zhulené podnebí i bez hulení.
» 04.06.2011 - 17:27
Žqáry:
Jo... tak teď konečně vím, kam emigrovat... Island... nebo zůstat optimistou... a věřit na zázrak:-)/Bezva knížka Letní světlo, a pak přijde noc – Stefánsson/ a jdu si pro vaječný koňak;-)
» 04.06.2011 - 22:30
Siorak:
Chlapi ve vás dvou aby se prase vyznalo. Ani jsem nepochopil, co si vlastně navzájem vyčítáte, víte to vůbec?
» 04.06.2011 - 22:45
gabkin:
Sio, v pohodě. Aťík mi vyčítá, občanskou netečnost. Já mu nevyčítám nic, jeh ho upozorňuji na to, že zahrnutí argumenty, utloukání jiných názorů je stejná demagogie, jakou si pamatuji od soudruhů.
» 05.06.2011 - 12:59
Jan Šoller:
Víte proč se K.Kryl s V.Havlem rozešli né z rovna v dobrém.K.Kryl chtěl, aby se hned po revoluci začalo OD ČISTÉHO STOLU a to se nestalo. A tak se mazaní lišáci a vlci dali do „podnikání“ a výsledek je ZDE a můžem si za to VŠICHNI, že jsme Tohle všechno dopustili:-(
» 05.06.2011 - 18:19
Aťan:
Sio, vím... a napoví ti gabkinova poslední věta: „A ostatní lituji, že tohle padlo na modré stránky. Takové věci sem nepatří..... podle mého názoru stejně jako politika.“ konec citace. Nejenže „gabkinové“ nepomůžou, ale rádi si hoděj i klacek pod nohy. Naštěstí Milan není středobodem mé pozornosti, takže může být v klidu, nezajímá mě. Zajímají mě šikulové, kteří sice rozvalili komunismus, ale to nestačilo, je zapotřebí ještě rozvalit tenhle náš nepovedený „mafio-kapitalismus“, který na to ihned navázal. Také přikládám v rámci možností pod kotel, a to z jednoduchého důvodu: rád bych, abych si na smrtelné posteli nemusel plivnout do ksichtu, je to totiž technicky dost náročný.
» 10.06.2011 - 19:55
Aťan:
Sio, tobě asi nemusím nic vysvětlovat, mě politika vždycky zajímala, aktivně působím v HK, do Prahy jezdím jen když musím, raději jsem doma, mezi svýma – tady jsem si jistější, vím na koho se můžu spolehnout víc a na koho míň. V momentě, když jsem zjistil že se v politice hnuly ledy a je naděje z toho ještě za mého života vybruslit, začal jsem dávat (mimo jiné) články i na Liter, zvlášť když k tomu tady rubrika určená je. Před chvilkou jsem četl pěkný článek, základní motto je asi tohle: „Dlouho to vypadalo, že je to tady polovině lidí jedno, a ta druhá si na to zvykla. Jenže teď se zdá, že končí další dvacetileté období české dočasnosti. Účet je děsivý.“ Celý článek, viz: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/petr-havlik.php?itemid=133
78
Takže stále si myslím, kdo nechce pomoct, ať alespoň nepřekáží, proboha...
» 11.06.2011 - 15:59
Jan Šoller:
Lidem dochází trpělivost jak jiní kážou pít vodu a sami pijí víno.
» 11.06.2011 - 19:02
Marfuša:
Kopat do hraček umí každé nespokojené dítě. Závisti a nespokojenosti je vždy víc než dost. A lidem to samozřejmě není lhostejné. Změnit poměry ve společnosti bez prodlevy na trestech není možné. A revoluce jsou toho dostatečným důkazem. Politika je vždy hra o čas a o moc. Nikoliv schopnost tvořit davům spokojenost. Nakonec každý z politiků končí s potem na čele, aby přežil válcování lůzy, kterou tak nadšeně přetahoval na svou stranu.
Existují však lidé, a mezi ně patří i gabkin, kteří umějí vytvářet kolem sebe byť i malé společenství navzájem respektujících se lidí třebas i různých povah a vyznání. Je to víc než politika. Je to podstata slušného člověka. Nemusí nikomu velet ani přemlouvat k hektickým činům. Byli a jsou ve všech režimech.
Aťsi nechávají děti kopat do hraček, neboť oni mají svá pevná hřiště. Připijím si na jejich zdraví.
» 13.06.2011 - 06:47
Aťan:
Marfušo, že gabkin organizuje setkání literáků, rozdává ST nejen nadprůměrným, ale hojně i podprůměrným s tím, že se mu to bohatě vrátí, to mě přísahám vůbec netrápí, naopak, vlastně tím rozdává radost. Ale co mi na něm vadí je to, že se chová jako pionýrský vedoucí. Začal jsem tu psát o politice a od té doby ho mám na krku jako mlýnský kámen, dokonce v urážkách přitvrzuje – smrděj mně nohy a nejradši by mě nafackoval.
» 13.06.2011 - 15:46
gabkin:
Pardon, ale musím..... tady je něco, co mě vadí..... myslete si o mě co chcete...... ale o udělovaných bodech
mou osobou.... se vyjadřujte se znalostí věci. Pokud už někomu dám ST, tak se mi to na ST líbí.... nedávám bodování ani komenty na oplátku a už vůbec nejsem honec bodů tady. Pokud je Aťan takový borec, že boduje pouze elitu a bezpečně ji pozná..... je vyznamenáním pro lidi – body od něj. Ale já osobně jsem literární amatér a jsem tu pro pocit radosti, svojí i druhých.
Nemůžu za to, pokud mne upoutá pro ostatní nekvalitní dílko......
O úrovni literu tu bylo již hodně řečeno. Pokud se někdo cítil poškozen mým bodováním..... omlouvám se.
» 13.06.2011 - 16:51
Aťan:
...bodování mně nevadí, ...ale líbí se mi jak to dělá např. doňa (hanele m.) a další jí podobní. Na hony viditelný podprůměr neboduje, nanejvýš jemně a s citem komentuje. (Upozorňuju, že jsem od ní bodík taky neviděl Prostě nerozhazuje doširoka sítě, aby si nachytala co nejvíc oplácejících rybiček. Když se kouknu u její básně na v průměru asi tak 50 tipů, stoprocentně vím, že je nedostala tzv. „naoplátku“.
» 14.06.2011 - 18:55
Svatá pravda – já tu mám díky svému bodování mraky příznivců... a všichni jsou na „banánové plantáži“ Upřímně, na Literu si ponejvíce cením svobody, kterou jsem kupříkladu na fórech online her nezažil a jako administrátor ji v podstatě ani nemohl dopustit... „debaty o politice a náboženství nejsou žádoucí a nebudou tolerovány“. Prostě tam vlezete, cosi napíšete na některé z nežádoucích témat, jdete bez diskuse do virtuálního chládku a kdybych měl postupovat jako tam, řada autorů Literu je již dávno díky flamu, trollingu či vysloveným vulgaritám „mimo hru“. Takto nastavená pravidla Fóra mají několikero důsledků – jednak je směr debat dán víceméně předem a dále, takováto Fóra se zvolna stávají pokřivenými parodiemi toho, čím by měla být; zkušenější uživatelé a lidé s nadprůměrným rozhledem z nich odcházejí, protože nemohou debatovat podle svého a odpovídat na tamní ve své podstatě přitroublé posty je možné leda z recese prvních pár minut. Proto si kladu otázku, je – li názorový střet důvodem k vyloučení politiky z literárního serveru a pokud ano, co dalšího může být po čase shledáno jako nevhodné pro toto prostředí. Rozsekáme postupně Liter do izolovaných podsekcí ve stylu e-povídek?
» 14.06.2011 - 21:08
gabkin:
Upřímně řečeno, koment pode mnou ťal do živého. Teda alespoň částečně. Mnohdy to není střed o téma, ale střet autorů.
Nestojím o vyloučení politiky a umím si představit, že se v této sekci zdržím veškerých projevů činnosti.
Nechci být jeden z důvodů, proč se politika odstraní z modra.
» 14.06.2011 - 21:51
Za současného stavu jsou jakékoliv změny v podstatě vyloučeny, takže debaty o přidání či odebrání čehokoliv se nesou v čistě hypotetické rovině.
Střety autorů jsou na literárním serveru vcelku běžnou věcí, hlavně prostřednictvím děl (a komentářů). Mně také nesedí některé sekce, některá díla, někteří autoři... a byl bych šílený, pokud bych podlehl dojmu, že moji maličkost může kdekdo Můj příspěvek není namířen proti nikomu, jen bych nerad Liter „očesal“, protože kde jinde by mělo platit – kolik lidí, tolik chutí? Já nemusím x lidí, x lidí nemusí mě... a stejně vedle sebe žijeme v klidu
» 14.06.2011 - 21:58
gabkin:
děkuji za odpověď a moudrá slova. Budu se snažit je mít v paměti. Už je to víceméně vyřešeno.
» 19.06.2011 - 07:43
hloubavá:
Herdek, tady je ale veselo! Jeden by řekl, že chystáte revoluci! Ale to je jen důsledek toho, že Gabkin umí tnout fo živého!
Předchozí: Bída, co? | Následující: Probuzení

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.