Rozhovor se slepičkami, na jihu Moravy

(z kolekce „Odposlechnuto“) Asi z prosince 2021
» autor: Zeanddrich E.
Rozhovor se slepičkami, na jihu Moravy (z kolekce „Odposlechnuto“)


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:






Přicházím navečer, již za šera, uzamknout dveře, a zhasit světlo ve chlévě, ve kterém, (zejména) přes chladnější část roku, hřadují naše slepice.



Ještě cca metr přede dveřmi, při cestě ke chlévu, startuji rozhovor: ..tak co, slepičky naše, už ležite?!



..Respektive.. ..už sedíte?, opravil jsem se.



To se mi ale také nějak nezdálo, a tak se do třetice všeho dobrého raději ptám ještě přesněji: ..už spíte?!



Teprve při těchto slovech ..klika cvakla,..., dvéře letí,…, Roman vchází do dveří.. .



Shledal jsem, že slepičky sice již spořádaně sedí na bidlech, ale že na mne kulí svoje očka (-některá to levé, některá to pravé,…, a některá, při přímém pohledu vpřed, zvládala na mne kulit i obě svoje očka najednou) .



Usoudil jsem tedy, že slepičky rozhodně zatím nespí,…, ale že přesto je možno (nebo dokonce přímo záhodno) světlo již zde zhasit, a dveře uzamknout.. .



Abych tedy nějak smysluplně dokončil svůj rozhovor (co si budeme povídat, do té doby to spíše byla moje samomluva), řekl jsem ještě: ..já už vám tu zhasnu světlo, a zavřu dveře, jo?!





-A teprve teď se z bidla ozvala některá ze slepiček (nevím jistě, jaké použít citoslovce, a tak mi nezbývá, než se spolehnout na určitou vaši znalost slepičí řeči): ..dik, dik!





Znělo úplně jako: ..jo, …, jo!



(a ovšem -nezapomněl jsem potom, při svém odchodu z chléva, ještě poděkovat za nejčerstvěji snesená vajíčka..).
Tipů: 8
» 09.05.24
» komentářů: 3
» čteno: 27(5)
» posláno: 0


» 09.05.2024 - 13:50
Nejni nad slušnost i ve chlévě ;-))
dik dik... za počtení:-)
Hihi...
» 10.05.2024 - 18:16
Lilith: Díky, za komentář, Lilith :). - Tohleto je také od nás z JM kraje (čerstvý titulek z Novinek :) ) - a pak že se u nás v Brně nic neděje :): Sedm káčat spadlo v Brně do kanálu, bezradná kačena chodila kolem. Strážníci zveřejnili video ze záchranné akce... :).
» 10.05.2024 - 19:20
:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.