Komolím, komolíš, komolí 2

» autor: René Vulkán
Student zásadně nesouhlasil s výkalem dějin svého profesora.

Podmínkou pro přijetí na post průvodce v Tatrách, je vysokohorské vzdělání.

Psal román na sacím stroji, až omdléval vyčerpáním.

Gynekolog oznámil ženě po vyšetření, kde zjišťoval příčinu její neplodnosti: Přijďte za týden, ještě se na vás jednou pořádně plodívám.

Kanalizaci stavbaři vyústili přímo do řitního koryta.

Známému řezníkovi začali vydávat knihy o jeho řemesle v tak vysokých nákladech, až se z toho stala masová literatura.

Kamarádovy děti vypadají, jakoby mu vypadly z okna.

Indický chlapec se narodil v tak podřadné rodině, že se z něj stal podkast.

Rytíři se před bitvou tak vožrali, že byli jen na plech.

Chlapec při průzkumu vlastních pohlavních orgánů utrpěl šok. Byl přesvědčen, že trpí bikulární poruchou. Až po prostudování atlasu lidského těla se uklidnil. Zjistil, že je vše, jak má být.

Svatý Vít se snažil hlásat víru. Už jako chlapce ho napadlo, že nejefektivněji metoda je, když hledající sami přijdou do nějaké budovy a odtud si víru odnesou. Proto byl založen krám svatého Víta.

Pro případ rozvodnění řeky Tibery, patří k záchranným prostředkům obyvatel Vatikánu vatikánoe.

Herci z řad neurozených měšťanů, se nemohli dostat k pořádným rolím. Byli stále obyčejní plejbeci.

Každoročně s manželkou slavíme den, kdy jsme se poprvé milovali. Letos jsme měli jebulejní výročí.

Podezření, že nám soused ukradl parcelu, nám potvrdil kastrační úřad.

Impotentní manžel podal kastrační stížnost proti rozsudku o rozvodu svého manželství.

Nejlépe se mi vyměšuje, když mi k tomu na WC příjemně hraje George Bidet.

Náš nejmladší syn má talent na močové hry.

Veterinář mi dal pro mého labradorského retrívra léky na odčernění psa.
Tipů: 7
» 12.04.24
» komentářů: 2
» čteno: 32(5)
» posláno: 0


» 13.04.2024 - 11:02
;-)
» 18.04.2024 - 17:17
Srandičky, srandičky... :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Tři haikuúvahy z dneška | Následující: Šelest křídel

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.