Pejsek pod botou

((z kolekce Odposlechnuto))
» autor: Zeanddrich E.

Pejsek pod botou

:::::::::::::::::::::::::::::



Nedávno ((psáno asi v roce 2018, nebo 2019)) v Praze v Dejvicích jsem v podvečer narazil na pána se psem - no, se psem; -všiml jsem si toho pejska až tehdy, kdy se mi připletl před nohy. Byla to nějaká velmi malá rasa (ve psech se zrovna dvakrát nevyznám, a tohoto jsem tedy nebyl schopen identifikovat) - a tady ten jedinec byl navíc patrně ještě štěně.





Zarazil jsem svou chůzi doslova v půli kroku.





-Nebojte se ho!, ozval se měkce onen pán. - ..Pojď sem, no pojď ke mně, volal na kolem mne stále ještě cupitajícího pejska měkkým barytonem, ..., s nábojem přívětivé lidskosti a la František Nepil v hlase.





-Já se bojím, abych jej nezašlápl, řekl jsem po pravdě.





To je docela známá replika, myslím -i když teď -navíc – i výsostně pravdivá - ale ten člověk ji asi neznal.





-Já se bojím , abych ho.. . ..Ha ha há, no to je dobrý!!..., zastavil se, a rozchechtal hlasitě na celé kolo.





-Já se bojím , abych jej nezašlápl - ..jó ha ha há, ..., ha há, ..., ha ha ha há!!



Ještě když jsem zacházel za další blok, slyšel jsem ho opakovat tu mou

větičku, ..., a jeho upřímně a dobrosrdečně znějící smích (stál přitom téměř přesně ještě stále na tom místě, kde jsme potkali -a sice na nepříliš frekvetovaném přechodu křižovatky na Flemingově náměstí).





Snad má i díky mně alespoň o trošku lepší den, ..., hřála mě myšlenka potom ještě drahnou chvíli.. .
Tipů: 8
» 27.03.24
» komentářů: 5
» čteno: 52(6)
» posláno: 0


» 27.03.2024 - 18:46
Fajný, hihi ;-)
» 27.03.2024 - 20:54
Tak tohle je za dva body.
Já jednou ráno běžel do práce(zaspal jsem) a málem se přerazil o asi desetimetrové vodítko. Na jednom konci paní, na druhém něco malinkého, co neuvěřitelně silně štěkalo. No jo.
» 28.03.2024 - 16:46
Radegast: Děkuji za dva body, ale především za Tvůj komentář, Radegaste... :)
» 28.03.2024 - 16:47
Lilith: Rád Tě tu vidím, (pro mne) záhadná vílo... :)
» 28.03.2024 - 16:48
Besinko a Divoženko, rovněž děkuji za návštěvu, i za tipy... :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.