Bez lítosti

Zase Klíma
» autor: umělec2
Bez lítosti
Nový investigativní pořád podle skutečných událostí popsaných investigativcem Jaroslavem Klímou.
Musím předeslat, že Klímu nemám rád a tento typ novinářů obzvlášť.
O vraždách provedených Stodolovými ve Slavošově a jeho okolí jsem se dozvěděl jednak díky tomu, že v uvedené obci jsem nějaký čas podnikal v pohostinství, ale i z doslechu a vyprávění sousedů.
Navštívil jsem muzeum kriminalistiky, kde je případ velmi podrobně popsán.
Seznámil jsem se i s veřejně příistupným spisem případu.
Klíma popisuje události tak, aby byly divácky atraktivní a záměrně vynechává značné pochybení vyšetřujících a doktorů, vedoucích k takto masivní sérii vražd.
Vraždy diletantsky vyhodnocené jako sebevraždy.
Zatčení a držení ve vazbě jiných osob než pachatelů nezmiňuje.
Stodolovi byli podezřelí už u prvního případu.
V muzeu je případ popsán jako extrémní selhání vyšetřujících orgánů.
V televizním pořadu se jeden z kriminalistů vyjadřuje jako o učebnicovém příkladu, což v tomto případu zní jako černý humor.
Myslím, že by tento typ lidí, vrahů neměl dostávat prostor ve veřejných sdělovacich prostředcích.
Vytváření příběhu okolo těchto osob je značně zkreslené a mnohdy nepravdivé.
Lidé to v TV samozřejmě sledují a předložené verzi věří víc než realitě.
A za to může právě Klíma.
Nerad ho nemám nejen kvůli tomuto případu, ale on takto celý svůj profesní život překrucuje své vyprávění rozličných dějů.
Podle jeho scenářů pak bylo natočeno Renčovo Requiem pro panenku, Nahota na prodej, film o léčiteli Mikuláškovi Šarkatán atd.
Pan Klíma je velmi plodný autor s dobrými vyjadřovacimi schopnostmi, které značně zneužívá.
Na svém kontě má desítky knih a scenářů mnohdy velmi atraktivních.
A zde si vzpomenu na spisovatele Arthura Hailyho.
Ten se s každým oborem o kterém psal nejprve velmi podrobně a osobně seznàmil.
Pak strhujícím způsobem dokázal popsat děje v automobilce, na letišti, v politice, farmacii, v letadle atd.
Věřím, že Klíma svým podobným způsobem popíše i události na Filosofické fakultě.
Dá tomu opět mnohaletý odstup pro obroušení paměti.
To ministr vnitra Vítek Rakušanů to měl s tou" jeho pravdou" konfrontovanou s všetečnýma otázkama novinářů težší.
A tak jsem se dozvěděl stejně jako v případě Stodolových o bezvadné práci kriminalistů
Bohužel na konci prvního případu je osm mrtvých a na konci druhého osmnáct.
Tak se musím ptát kdo, že na tom má svůj podíl vinny.
Vždyť podobně v okruhu podezřelých již u první vraždy byly Stodolovi a u vraždy otce s dvouměsíčním ditětem předcházející střelbě na Filozofické fakultě v Klánovickem lese byl jeji pachatel
A tak se překrucují nejen dějiny.
Jistě, ani můj pohled nemusí a nemůže být zcela objektivní.
Váha informací na netu je v lecčems podobná předpovědi počasí.
Buď to vyjde teď, nebo příště.
Nakonec jednou, snad.
Tipů: 0
» 18.03.24
» komentářů: 0
» čteno: 36(1)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.