Blackout

Anotace? Netřeba.
» autor: Radegast
V tom prazvláštním tichu panelového domu, když spadlo kdesi vedení, zjistil jsem, že mohu mluvit s duchy.
Elektřina nebyla k mání od rána, ale duchové se kupodivu dostavili na kus řeči až kvečeru, to už jsem měl otevřené pivo z lednice, připomínající špajz a k němu kus trvanlivého salámu. A housku.
Plamínek svíčky poskakoval ve svém skleněném příbytku a já ho pozoroval. Věděl, že ho pozoruji, protože, co by jinak mělo za smysl poskakovat jen tak, bez diváka? Říkal jsem si, než ty doskáčeš, já už třeba budu v bezvědomí spánku, jako ostatně každou noc... Ale hned jsem si za takovou myšlenku v duchu vynadal, neboť je známo, že plamínky bez dozoru, nebo bez diváka dokážou napáchat spoustu škody. Tak jsem se na jeho taneček zkusil soustředit ještě víc.
A co duchové nechtěli. Začal jsem v tom podivném, avšak úžasném tichu klimbat. Zprvu jen tak nenápadně, aby si plamínek nevšimnul.
Posléze už ovšem trošku víc, a to, že vlastně usínám u kuchyňského stolu, mi připomněl plamínek sám, když něco zvláštně zasmrdělo kuchyní. Mé tři stříbrné vlasy děda Nezbeda. Běda mi. Snad ten proud zapnou co nejdříve.
Tipů: 12
» 11.03.24
» komentářů: 6
» čteno: 74(7)
» posláno: 0


» 11.03.2024 - 18:47
poučení i pobavení a hlavně pěkně čtivé....vítej v modru :-)
» 12.03.2024 - 10:51
-Aneb jak je možno stvořit útulnej koutek i v paneláku... :)
» 12.03.2024 - 11:00
Pozor, svíčky rády plamínkově tancujou a s duchy řádí ;-)
Vítej tu :-)
» 23.03.2024 - 20:22
libour: Děkuji.
» 23.03.2024 - 20:22
Zeanddrich E.: Díky.
» 23.03.2024 - 20:23
Lilith: Děkuju za přivítání. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: STB Metoda

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.