Všem krásám světa dík

Kloboukosmeknutí Seifertovým Všem krásám světa
» autor: Lionhead
Všecky krásy světa jsou autorovou intimní zpovědí duše. Duše, která s dětskou živostí běhala dávno zašlými žižkovskými čtvrtěmi. Duše, která nesmazatelně pronikla do společenských kruhů nejen činorodých mistrů pera, štětce, ale i dláta. Duše, která i v úctyhodném věku čpěla životem a nikdy nestárnoucí myslí. V Seifertových vzpomínkách neožívá pouze genius loci pražských zákoutí, ale i barvité osudy lidí, a v neposlední řadě životní cesta autora.

Nezavání místy knihy melancholií? Ale kdeže, to se jen život chápe pera a píše předlohy svých příběhů. Příběhů tu romantických a radostných, jindy teskných a dynamických.

Přes dvě dekády. Tolik kniha věrně čekala až bude mnou přečtena a jako dík ji bude věnováno pár skromných řádků. Kniha, která si zaslouží čestné místo knihovniček malých, velkých, ale i pomyslných. Kniha, která ve Vás zanechá pocit, ba přesvědčení, že stojí za to objevovat Všecky krásy světa.

IG foto:
https://www.instagram.com/p/C4S0ibkt-fb/
Tipů: 2
» 09.03.24
» komentářů: 0
» čteno: 35(3)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Stoicismus srozumitelně: | Následující: Tanec víl

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.