Inzerce

Námět pro novou rubriku
» autor: umělec2
Nabízím
No nabízím, dávám vám k úvaze jak přijít ke klenotu našich rozjebaných silnic.
Není to herka co za prvním rohem zdechne, ani dostavník u kterého hrozí bankrot z rychlostních pokut.
Nemusíš mít za tátu šejka abys dojel.
Do řízení ti přes hluk z motoru nikdo kecat nemůže.
Sedačky i když nevoní novotou, nechytneš tu filcky ani jiný kožní problém.
Auto nemusíš pojišťovat.
Tohle krade jenom blázen.
Odvezeš v tom tunu stavebních problémů nebo čtyři kubiky vzduchu.
I když je to ta dodávka má to vzadu kouli k taženi meďáka.
Taky se tam vejde devět somráků i s báglama, takže si lze přivydělávat jejich transportem přes hranice.
Pružiny jsou na to vycajchovány, aby si Megreti ničeho nevšimli.
Okna jsou pro tyto účely tmavá, jako srst grizzlyho.
Papíry jsou čerstvý a o původu může pochybovat jen ten, kdo se v tom vyzná.
Má to podle tacháče najeto tak málo, jako dvacetiletá panna Orleánská.
Kontrolky nesignalizují žádný děs a jsou redukovány dietou na ty optimistické.
Airbagy se nikde neschovají, takže nehrozí s nimy zával.
Koroze je dobře maskovaná.
Dráhy řadící páky jsou dostupné a jen za jízdy vpřed není dobré řadit rychlost vzad.
Spojka je sice tužší ale bere pěkně.
Z výfuku to táhne jak z komínů rozhicovaných Peter spalujících drevotřísku a pet flašky s vyjetým olejem.
Jezdí to i na stolní olej, jen to nedá margarín.
Nohy ti neuřízne hrb silnice, podlaha je pevná.
Má to i střešní zahradu na převážení věcí co leží jen tak třeba u silnice.
Dá se to celý zamknout tlačítkem někdy i napoprvé.
Odemknout to jde někdy podobným způsobem.
Lišty co hrabou vodu z oken ho ještě nedřou.
Auto sice prošlo hromobitím, ale krupobitím projelo jako nůž máslem.
Převod může být těžký pořízení pro lepší gumy, jiný rozměr ráfků, menší provozní vůle, absenci katalyzátoru, malou rozdílnost ve vinech na kastly a typu motoru.
Takže při vyplácení zálohy vše na ouřadě raději zařídím, aby to klaplo jako manželství Hanychové.
Sejdeme se na neutrální půdě, abys nevěděl kde bydlím a nemohl chtít protislužby od mojí manželky či tchýně.
Má to i dálniční známku na podobnou registrační značku.
Auto je to Japonský, takže nemusíš mít strach z horké krve Italů nebo spolehlivosti a náročnosti Francouzů.
Nezdechne to jako Korejec, Hundajista, Číňan na negativní zprávu z internetu.
I když by to auto servis chtělo, věř že ho nepotřebuje.
Nepotřebuje ani poslední pomazáni protože má STK do do 11/2025.
No není to nádhera za 250 mít splněný sen mileneckého azylu, kde se ti mohou za jízdy pasažéři množit jak slimáci v létě.
Neváhej, dlouho to neudržím.
Ale tobě to podržím.
Číslo účtu pro zálohu tu nenechám.
Hoď ty prachy do patníku u D1 na 49 kiláku.
Dám ti vědět kam za ně vyrazím.
Tipů: 0
» 27.01.24
» komentářů: 0
» čteno: 53(2)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Naše? | Následující: Energetická krize

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.