Zlatý zámek

Poučení žádné
» autor: umělec2
Zámky
U aut Škoda Superb i Octavia občas zlobí zámky. Tak jsem se rozhodl tyto vyměnit. Originální díl stojí 5680,- Kč.
Neoriginální Čínský 507,-Kč.
V autě je pět podobných
Podle udávaných technických parametrů i fotek není viditelný rozdíl.
"Jistě nebudou tak kvalitní", jako ty právě porouchané české.
Tak nevím proč a jak může vzniknout tak veliký rozdíl.
A podobně je to se vším, co je u nich vyráběno.
Proto může stát vybavenější automobilová konkurence ze země draka 1/3 Evropské.
V lecčem jsme se "kvalitou" přiblížili dřívější čínské konkurenci, ale oni nás mezitím trošičku předběhly.
Ale to nevadí.
Tchajwanka Pekarová se jistě vrátí se stočlennou delegací z Vystrčilovy země s horou nápadů a investic, které nás spasí.
Pak se všichni pomějeme.
K tomu máme Pražskou dvanáctičlenou delegaci v Japonsku.
Asi tam jel Sheinherr omrknout Šikanzen a výměnou jim nabídl ukázku naší rychlodráhy s parní lokomotivou.
A magistrátní úřednice jim předvádí své vražedné tempo dvou úředních dnů v týdnu.
Tak vidíte.
Kvůli tomu všemu musí stát český zámek jedenáctkrát tolik.
A hřiby nehledám v lese, ale na radnici.
Takže moc vám za vaše služby děkuji.
Jinak trošku inspirace čerpáno z dvanáctihodinové cesty rychlíkem do Košic 550km průměrnou rychlostí 46km/hod. Pak jsem si vzpomenul na nejrychlejší parní lokomotivu Mellard, která uměl v roce 1938 jet 202 km/hod. Slovenská strela v témže roce ujela vzdálenost Praha Bratislava průměrem 92 km. Takže jsme se za 85 let posunuli o 50 % zpět.
Tipů: 3
» 23.03.23
» komentářů: 1
» čteno: 118(5)
» posláno: 0


» 25.03.2023 - 21:10
někdy jsem se usmál víx nesouhlasil
možná by nás spasil
krteček pana Milera
tipa jsem dal ctrl +C=china:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Tak na to přísahám | Následující: O lásce prasečí

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.