Chápu to a všemu věřím

A to stvrzuji svým podpisem
» autor: umělec2
Chápu to a všemu věřím
Že Pekarová potřebuje navýšit svoji chabou měsíční mzdu o inflaci z 240 tisíc na 280.
Chápu, že oběd v poslanecké restauraci stojí do sto koruny.
Chápu, že musíme podporovat válku na Ukrajině.
Taky chápu, že spravedlnost funguje jen pro vyvolené.
Chápu i inflaci, která mi vyráží dech a bere úspory.
Chápu výlety poslanců do exotických destinací.
Chápu rozkrádání Evropských dotací.
Věřím ve Fialův záchranný deštník proti chudobě.
Věřím v sílu České armády se zhruba 28.000 vojáky, která by ráda vyhlásila válku nejen Rusku ale možná i Číně.
Věřím informacím v médiích.
Věřím v nestrannost české televize a jejich redaktorů zejména Klímy, Slonkové, Moravce.
Věřím prezidentovi Petru Pavlovi, že když podepisuje snížení plánovaného zvýšení důchodu, je to pro dobro lidí, důchody pobírající.
Věřím, že demonstranti z Václaváku proti chudobě jsou na tom dobře a protestují z jiných důvodů.
Taky věřím, že extrémní mnohasetprocentní zisky ČEZu jsou potřebné a zasloužené.
Věřím, že kauzy Dozimetr, ROP severozápad, Bečva, Brno, Janoušek, Rittig, Babiš jsou objektivně vyšetřovány a závěry soudů, že se nic nestalo, jsou jediné možné a správné.
Jsem rád za každé navýšeni cen potravin.
Jsem rád, že konečně jsme potravinově nesoběstační.
Je dobře že pěstujeme řepku a kácíme ovocné sady.
Vitám i zvyšováni cen služeb, bydlení, topení, vody, plynu, elektřiny.
Jsem rád, že budu muset odstranit stará topeniště, krby a kotel.
Vitám povinné zateplení nemovitostí i nutnost vybavení střech o solární panely.
Těším se na nové nápady evropských úředníků, které připravili vůbec ne nesplnitelnou normu Euro 7.
Jsem rád, že konečně budou auta nedostupná pro většinu z nás.
Je dobře, že se budou měřit i emise u elektrických aut na brzdách a gumách.
Vitám obchod s emisními povolenkami.
Jsem velmi potěšen koncepčností a jasnou vizí v dotacích pro topení od přímotopů, kotlů na uhlí, plynu, biomasy, elektrokotlů, tepelných čerpadel, solárních systémů.
Věřím správcům lesa, že když tento zcela vykácí, je to jediná a nejlepší pomoc (aby cesta byla všude).
Je dobře, že vytěžené dřevo zmizí v cizině a lidi s ním netopí a nestaví.
Rovněž je správné, že bankovky a státní ceniny nejsou díky Rusnokově prodeji zlata v době jeho nejnižší ceny prodány a tím pádem kryty.
Věřím, že placená zdravotní péče povede ke snížení počtu nemocných.
Věřím že e zkrácení doby pobírání dávek podpory v nezaměstnanosti povede k zaměstnanosti.
Čemu naopak nevěřím vůbec je, že po zimě přijde jaro, po pondělku úterý, manželka z práce a děti ze školy.
Taky nevěřím rodičům, kteří mi lhaly snad ve všem.
Nevěřím lidem, kterým se tato doba nelíbí a zdá divná.
Těším se na konec v obchodováni s Čínou, od které mám od oblečení, bot, nářadí, materiálu elektroniky snad vše.
Je dobře, že se vrátí jednoduché na spotřebu neutrální sčoty, tedy kuličková počítadla na tyčkách.
Vitám i nápad na zvýšeni daně, už tak mnohokrát zdaněných nemovitostí.
Jsem rád, že Prahu řídí zdatný osmdesátník Svoboda v roli primátora.
Mám rád i bývalé komunisty Rychetského a Petra Pavla.
Je dobré, že i v roli ombudsmana může sedět člověk starší Svobody tedy Křeček.
Věřím Peltům, Černochové, Stropnickému.
Věřím všem kdo naší krásnou zem takto vedou.
Nevěřím slovům o potápějícím se Titaniku, kterým jsme přeci nikdy nebyly.
Je dobře, že jsme zlikvidovaly těžký, hutní i strojírenský průmysl.
Taky je správné rozhodnutí prodat vodní zdroje a nerostné suroviny.
Jsem rád že máme nejvíc skladovacích hal, hypermarketů, golfových resortů na počet obyvatel.
Vítám rušení poboček pošty a zavedení digitální schránky.
Souhlasím s návrhem na vrácení koně spřežky, tedy kolejových vozidel i na povrch Václavského náměstí.
Uvítám nápad zákazu vjezdu aut do měst a vyhrazené pruhy cyklistům, bych přidělil jen a pouze zásobování.
Jsem rád, že jsem k podobnému zjištění dospěl dobrovolně a vůbec ne pod nátlakem, což stvrzuji svým podpisem v budově ministerstva vnitra v Bartolomějské.
Že tomu tak skutečně je, stvrzují přísedící generál ve výslužbě pan Pravda a paní Svetrová.
Přiložených 987 stran drobně psaného písma velikosti 3 na stránkách A4 jsem si přečetl a se vším souhlasím.
Jen ty klíče ze 17 listopadu už mají jiného majitele.
Já tímto podpisem dozvonil.
Tipů: 4
» 16.03.23
» komentářů: 1
» čteno: 117(4)
» posláno: 0


» 17.03.2023 - 02:28
Tak to je síla,jak jsi to tu shrnul

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Kainovka | Následující: Životňáky

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.