Zvyklosti obecné

Co se smí a nesmí
» autor: umělec2
Zvyklosti
Svatebním obřadem se z muže a ženy stávají manželé.
Otcem či matkou se člověk stane po narození dítěte.
Poslanec musí být zvolen a přijmout mandát a složit slib.
Soudce je pak jmenován.
Řidič musí složit zkoušku a vlastnit ridičský průkaz.
Plnoletost nastává v Česku dosažením 18 let věku nebo soudním zplnoletněnim.
To jsou běžné, platné a logické věci.
Do tohoto mi nezapadá titulování "duplicitniho" prezidenta Petra Pavla.
Předpokládám, že Zemanův mandát právně neskončil a trvá celé volební období.
V tomto není možné mít dva prezidenty.
Proto nechápu toto titulování ve veřejných sdělovacích prostředcích.
Tímto nijak nezpochybňuji zvolení, ale pro správnost titulování je nutná inagurace tedy dosazení a prezidentský slib.
Proto se vrátím k rodině, která je základ státu a jejím pravoplatným členem jsem až po uzavření manželství.
Proto mi připadá zcela nevhodné, abych o sobě před sňatkem tvrdil, že jsem manžel.
Nejsem.
A nic na tom nemění daný termín této události.
Z tohoto důvodu mi přijde nepatřičné přistoupení zvoleného budoucího prezidenta na tuto hru.
Ze strany moderátorů to s prominutím vidím jako jistou míru vlezdoprdelectví.
Znovu opakuji, že nezpochybňuji volbu jen nechápu některé nepatřičnosti v kterých se třeba mohu mýlit.
Ale to je snad lidské.
Nebo se už ani to nesmí?!
Tipů: 2
» 23.02.23
» komentářů: 1
» čteno: 141(5)
» posláno: 0


» 24.03.2023 - 21:55
Může se všechno... až moc.
A s tím "předprezidenstvím" je to stejné, jako s titulováním "pane prezidente" těch, kteří už prezidenty dávno nejsou.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zemanova Studna | Následující: Kudowa Zdroj

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.