Sebevrahům

» autor: raďo
Sebevrazi jsou lidé co ztratili krásu, krásu v mysli, sebevrahem se může stát kdokoliv, pokud se octneš na mostě, s nožem nebo práškama v dlani, věr že je to přechodný stav kdy si ztratil krásu, pokud tě nějaký velmi nepříznivý stav potká musíš mít jenom vytrvalost a naději, nepříjemný stav může být neuchopitelný, nezměnitelný, je to ten nejtvrdší boj který se vede ne v každém životě, budeš dostávat znamení aby si věděl že to má význam, ta nejvyšší pomoc přijde sama když to uzná za vhodné ona, uchopí tě jak malého psíka malého tvora, přitáhne k sobě a bude tě léčit pak poznáš že existuje miliarda sluncí.
Tipů: 11
» 17.11.22
» komentářů: 9
» čteno: 173(9)
» posláno: 0


» 18.11.2022 - 01:29
Užasný závěr
» 18.11.2022 - 06:42
Závěr bezva.
» 19.11.2022 - 11:13
Tohle jsem přesně potřebovala slyšet.Pravdiva a skvělá úvaha.
» 19.11.2022 - 22:30
Život je dar a člověk by měl hodně zvážit, zda jej vracet. Jsou situace, kdy asi nejde jinak. Ale většinou tady je někdo, komu tím aktem ublížíme a komu budeme chybět. A pak je tu ještě to, že je to prohra a člověk by se neměl jen tak vzdávat. Jsou temné noci duše, ale když vydržíme, tak po noci přichází ráno...
» 20.11.2022 - 02:57
kozorožka: temnou noc nejde vydržet temnou noc musí člověk přijmout
» 20.11.2022 - 07:40
Já myslím, že se to nevylučuje. Vydržet - mám na mysli nezabalit to tady… přijmout je lepší varianta, ale vydržet je základ, mám ten pocit.
» 20.11.2022 - 08:31
Věř a víra tvá tě uzdraví.
» 20.11.2022 - 12:15
Dota Slunská: souhlasim dokud věřím je naděje ale taky je důležité přijmout a smířit se s tím co se stalo
» 20.11.2022 - 14:03
kozorožka: ano nezabalit to tady to je velmi dobrá rada v tom s tebou souhlasím, ostatně temná noc si vybere člověka on sám je temnou nocí je to přerod, není to nic mimo něho, nejde to odehnat ani tím že bude myslet na něco jiného..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Na sklonku dne | Následující: V ohybu řeky

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.