o snech

» autor: nikdo známý
kam mizí sny po probuzení
do nebe?
a co když žádné není...

co když je pouze žalář hmoty
cvak!
a jen pád do temnoty...
Tipů: 16
» 16.11.22
» komentářů: 14
» čteno: 175(12)
» posláno: 0


» 16.11.2022 - 08:41
Já jsem věřící a tak věřím na nebe.
» 16.11.2022 - 08:54
Besinka: pro tebe je přesně psaná...já jsem věřící bez víry v popis...věřím v rozplynutí, přetrvávající energii...
» 16.11.2022 - 11:13
Věčná otázka...
» 16.11.2022 - 12:35
"Naděje není přesvědčení, že něco dopadne dobře, nýbrž jistota, že něco má smysl – bez ohledu na to, jak to dopadne.
Václav Havel "

V tibetštině existuje slovo jetangčhe
Je - znamená "úplně, zcela"
tangčhe - "vyčerpání"
Dohromady to znamená "úplné vyčerpání" resp. "znechucení"
Míní se tím zkušenost naprosté bezvýchodnosti, vzdání se vší naděje, což je nesmírně důležitý bod. Je to začátek začátku. Pokud se nevzdáme nadějí - být někde, kde je lépe, být někým lepším, než jsme - nikdy se neuvolníme a nesmíříme s tím, kde jsme a kdo jsme.
"Když ztrácíme půdu pod nohama - rady od srdce pro těžké chvíle" Pema Čhödrön
» 16.11.2022 - 13:04
Romana Šamanka LadyLoba: krásná ukázka fungování věcí :)
poslouchám si tak na FB nějaký rozhovor s Jardou Duškem, kde říká o tom, že realizace vší touhy, přání, je možná jedině tak, že ji přesuneme do minulého...jakmile my, existující v přítomnu, toužíme po čemsi v budoucnu, nikdy se to nemůže stát.. Přesuneme-li vnímání přání do minula, tedy jako prožité, je to vlastně realizované a nic nebrání tomu, aby se to demonstrovalo i v reálné hmotě.
A pak jsem si otevřel toto a tady ty :)
Osvícení přichází a je jen na nás, jak doširoka mu otevřeme mysl, ducha a duši...
děkuji za tvá slova
» 16.11.2022 - 17:55
nikdo známý: děkuji za děkuji :-) je mi ctí
» 16.11.2022 - 19:00
Zdravím všechny jako nově příchozí a jsem ráda, že jsem v dobré společnosti. Přidám něco ze svého. Podle mě je viditelný svět projevem neviditelného. Jak říká Lao C´, dveřím (tak jako číši) dává smysl ten prázdný prostor uvnitř. Vše, co člověk stvořil, měl nejdřív ve své mysli. A vše, co člověk dělá, dělá proto, že mu to dává smysl. Duch (tvůrce) tedy předchází hmotu a projevuje se v ní (jako smysl konání, jako dílo). Není na tom nic ezoterického. Kvantová fyzika poznala, že pozorovatel je ve vztahu s pozorovanou částicí. A Einsteinovo E = m x c2 znamená, že energie a hmota jsou si rovny. Hmota je vlastně zastavená energie. Tvrdí-li materialisté, že je myšlení funkce mozku, já říkám jo, ale zároveň je mozek funkcí myšlení.
» 16.11.2022 - 19:04
Doplňuji. Mám to sice ze své hlavy, ale úplně sama jsem na to nepřišla. Vzdávám dík mnohým, včetně zmíněného Jardy, a všech hostů Duše K, ke kterým mě přivedl, a které pak sleduji dále. Tím také vzdávám dík jedinému kanálu, který sleduji, a to YTube.
» 16.11.2022 - 21:42
kozorožka: děkuji za hluboký zážitek při čtení komentáře...přidám zajímavý postřeh k zamyšlení...kreslím vždy tak, že si tužkou načrtnu základní obrysy a rozvržení hrubých tvarů...to je předem promyšlené, i když jen nahrubo...pak otevřu vnímání a zavřu myšlení...zbytek jede intuicí, odjinud...nevím, kdo to kreslí, já jen držím pero...
» 16.11.2022 - 23:26
miluji takováto dílka - které tě nutí k představám.

A k diskuzi k nebi - proto je Libres modrý, aby si nebe užili i nevěřící autoři. Jen ti andělé, co si je tady vzájemně hledáme nám nějak stárnou.
» 16.11.2022 - 23:49
gabkin: myslím, že ty své anděly si každý přitáhne sám...
děkuji za zastavení...
» 17.11.2022 - 17:22
Z našeho pohledu nebe je, dyť jsou na něm mraky... ;-)
Ale to naše vnitřní, to je stále záhadou... mám ráda sny, něco nám napovídají, díky nim si ledacos uvědomíme, kolikrát se před spaním ptám a doufám ve snovou odpověď... ;-) některé sny kamsi zapadnou, do podvědomí? Možná je to tak lepší ;-)
Mám ráda zamyšlenkózní díla, Díky!
» 17.11.2022 - 17:43
Lilith: já na nebe věřím...ne to křesťanské... spíš snové, symbolické...v takovém ve snech létám
» 17.11.2022 - 17:48
nikdo známý: Já vím, jen jsem si trochu dělala legraci, lidičky mě tu už znají... ;-)
lítací sny jsou nádherný, mívají je lidi s fantazií, s duší otevřenou... upřímnou.
Mám snový celý vesmír... miluju ho... ;-)
A tvá díla se mi líbí!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: konce víry | Následující: Hagios Dios

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.