Vysoká škola života

Dnešní kávový zamyšlení
» autorka: Atela
Sedíme s Ládisem po dni utopenym v mnoha písmenkách a chystání na kurzy v příjemným kafiči. Koukáme na obory-možný-stálesemůžešpřihlásit vejšky. Satan na nás plive fakulty typu teologická, husitská, katolická, a neméně zajímavý obory typu Jazyky a komunikace neslyšících (ideál pro nás, který slova i prdíme). Bohemistika pro cizince - rovnou zamítnutá s tím, jestli se jedná o studium ČJ nebo o to bejt Bohém. O zevrubnosti oboru filmových studií jsme sice tělem i duší přesvědčeni, ale nakonec jsme si řekli, že se nebudeme přiživovat na ostatních a pár kapek slávy Korantengovi necháme. Třeba prorazíme na Primě.
Aha, teď jsme narazili na evangelickou fakultu, s poměrně trefným komentářem: A k čemu je to jako dobrý.
Není to vlastně první rok, co se vesele bavíme nad našimi neúspechy a nahlas závidíme ostatním. No, asi lepší než studovat Pastorační a sociální práce.
Bejt třeba pastor, co učí další pastory.
Je konec července a je poměrně jistý, že další rok budeme studovat Boha jenom ze spoda hávu - z pekla.
Tipů: 3
» 28.07.22
» komentářů: 0
» čteno: 194(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Rýmička | Následující: Jaká mamka taková dcera

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.