Děkuji Ti Bože

» autor: JosefK
Děkuji Ti Bože

Děkuji ti Bože že slyším a vidím, na cestě životem, tvým slovem se řídím.
Za tu milost nebe, za radost a slzy, za lásku a bolest, která přišla brzy.

Děkuji ti Bože, za sílu mé víry, v dobrotu a slovo k poznání tvé síly.
Každé dobré slovo, každá kapka vody, když je člověk na dně, jsou do nebe schody.
Za podanou ruku, když se někam padá, mohu říci díky, oplatím to ráda.

Děkuji ti Bože, za sílu mé víry, stále věřím v desatero, dodává mi síly.
Nikdo není svatý, kdo na zemi žije, dobré skutky, hříchy, ruka ruku myje.

Děkuji ti Bože, že řídíš mé kroky, jdu po správné cestě, míjím kalné stoky.
Vidíš dobré skutky, zločiny je kříží, některým jsou cesty lemovány mříží.

Musím se však přiznat, že si nejsem jistá, když tvá ruka trestá, dětská srdce čistá.
Bez rozdílu kladeš, hroby vedle sebe, za války i v míru, kde je tvoje nebe ?

Děkuji ti Bože, za milost když váhám, modlitbou i vírou, své srdce ti dávám.
Tipů: 6
» 25.03.22
» komentářů: 1
» čteno: 203(5)
» posláno: 0


» 18.07.2022 - 16:27
to podepíšu

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.