Melouny ANO

1. level: Beruška má stejný vzor na krovkách jako má Ferda Mravenec na šátku (patrně záměrně) a jaký je vidět, když rozkrojíš meloun. Černé tečky jsou vždy NE a červená výplň je ANO. 2. level: Ve třetí strofě dívka, která jí meloun, odhání nápadníka výstřely černými semínky. Když je dostřílí, kapituluje. Navíc si musí sundat tričko potřísněné šťávou a ukázat tak své "melouny". 3. level: ANO je politická strana a melouny(miliony) jsou tím, čím čachrovala/čachruje. Barvy textu jsou červená, černá a meloun přidává zelenou. Toto jsou i tři barvy rulety (kde se dají dobře vyřešit miliony, jsou tam krásné krupiérky, po návratu odtamtud člověk většinou jí jen melouny, mně navíc letící beruška víc evokuje štěstí, než moucha - muška jenom zlatá. Je to proto, že už v sobě má jednu metamorfózu - beruška -> slunéčko -> slunce. Moucha domácí, byť zlatá, mi štěstí neevokuje. Štěstí evokuje i pověrečný test: do nebíčka, do peklíčka - opět ruleta) :-) PS: průběh vztahu Ferdy a Berušky nechávám stranou.
» autor: Kaj
Sedm Ne

odneslo červené slunéčko Ano

z mého prstu



Všechna Ne

na Ferdově šátku

okolo mého krku

se tomu vzpírala

jako by prohrála

poslední žeton v ruletě



Až vystřílíš všechna Ne

a budeš si muset sundat

zelené tričko

nasáklé lepkavou šťávou

zeptám se Tvého

sladkého

křehkého

červeného Ano

zda je mohu obejmout
Tipů: 3
» 08.03.22
» komentářů: 0
» čteno: 183(9)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.