3x MINI (limerik) - CESTOVÁNÍ NIC MOC

» autor: Koala
Zpět dostal "DÉ PÉ HÁ". Za daně
cestoval do města Kadaně.
V KODANI - omyl -
rukami lomil.
Působil nepříliš nadaně.

----------------------------------------------------

Ve vlakovém kupé
jsou dvě slečny tupé.
Stojí. Proč to jen?
Vagón odpojen 
na nádraží v Krupé.

----------------------------------------------------

Moře. Parník houpe se velmi.
Mnozí blejou s pokřikem šelmy.
Jsou však i tací,
co tiše zvrací
v slzách v očích s rudými bělmy.
Tipů: 10
» 16.02.22
» komentářů: 2
» čteno: 215(8)
» posláno: 0


» 16.02.2022 - 14:50
K té druhé. Také se mi stalo, že mě odpojili. Člověk jede z práce a nesoustředí se. Tak jsem čekala a čekala.
» 16.02.2022 - 18:26
Ahoj. Ta Kodaň. Dnes jsem byla pro občanu, tedy propadlou vyměnit za novou, spojení úředníků a policie jako dozorčího orgánu dopadlo krutě. Proto aby člověk mohl obdržet tento různě populární doklad , musí vypláznout pět set Kč za vyřízení do týdne a spáchat sebevraždu, neb svým selským rozumem prostého českého občana, tedy právě bez dokladu neobčana , není schopen tímto procesem nezabránil žádnému zlu, nevyzbrojil policii ani armánu a následně si vše od počátku do konce neodpikává. Po této velice ne pochopitelné situaci a zdárném absolvování, se člověk za své téměř nepovedené sebeovládání dočká zcela patrného schyzofreního oznámení z blízké policie , vše v pořádku. Sprdla jsem tu vlezlou halucinaci v přestrojení ochránce české občanskosti zcela otevřeně hlasitě a jasně na Husově náměstí v Českém BRODĚ. TO odpovídá, v KODANI BY NA MĚ ZÍRALI I PŘI VŠÍ SNAZE BÝT ČECHEM DOST PODEZŘELE.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.