Kdy není žádné příště

O hledání
» autor: umělec2
Není žádné příště
Je teď a tady.
Si čím dál víc a častěji uvědomuji.
Se ztrátou blízkých a přátel.
Mezi které řadim i naše psy, které štěkají za nebeskou bránou.
Vzpomenu na kamaráda Michala, kterému odešla dospělá dcera po celoživotní vyčerpávající nemoci, místo které jsem byl na divadelním představení v Malostranské besedě.
Byl to on, kdo mi pomáhal s třídním srazem, radou v době mého trápení i nemoci.
Byl silný, sportovec, charakterní, citlivý, čistý, hezký a milující otec.
Psal mi, že až budu mít čas, ať se za ním stavím v nemocnici na Bulovce.
A já tam nepřišel.
Věřil sem, že bude ještě mnoho příležitostí k setkání.
A ono nebylo.
Přišlo parte od jeho ženy spolu s pozváním na vzpomínkový večer v kapli za zpěvu sboru.
A já tam opět nepřišel.
Důvod jistě nějaký byl.
Ale může být on omluvou?!
Odchod rodičů mě ujistil, kdo je v pořadí.
Chybí mi jejich rady, porozumění, humor, láska.
Mnoho je věcí na které neznám odpověď.
A oni by mi je nejspíš dali, kdybych se ptal.
Ale náhle nebylo žádné příště.
Prostě jen šmitec a odpovědi si hledej sám.
A tak své chování poměřuji s jejich.
A nyní, kdy odešel můj známí, jsem opět ujišťován, že není žádné příště, ale jen teď a tady, kdy jsme si toho mohli a měli říci více.
Ono totiž každá svíce jednou dohoří a přitom nikdo netuší, kdy ten okamžik nastane.
Jednou bych si totiž řekl rád, že co vyřčeno býti mělo, bylo.
Ale zároveň si říkám, zda může-li kdy býti.
Tipů: 8
» 15.02.22
» komentářů: 4
» čteno: 397(6)
» posláno: 0


» 15.02.2022 - 20:18
1
Souhlasím, nikdy nevíme, zda jsme nepromarnili poslední příležitost k čemukoli... život se může neskutečně změnit během vteřiny...
» 15.02.2022 - 21:35
Strach má sklony dávat nám klapky na oči a na uši. A náhle je pozdě a nelze to už dohnat.
ST
» 15.02.2022 - 21:42
Někdy člověk něco nestihne a už se to nedá zvrátit,ale snad si to někde tam nahoře vysvětlime.Musim věřit že šli jen rychleji a jednou je doženu v tom nekonečném vesmíru .
» 16.02.2022 - 19:25
Lilith: Dota Slunská: divoženka1: Ahoj, děkuji za komentář a zastavení. Tomáš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Strach | Následující: Cenzor má senzor

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.