ROZESMÁNÍ

3. BÁSEŇ Z MÉ BÁSNICKÉ SBÍRKY; MASKA OLOVĚNÁ. (2020)
» autor: West
Cokoliv nevnímám tak nenávidím
pohledy Vás všech v zajetí
oči v hrnci na plotně
jako kdysi před snídaní

dveře děravé jako hlavy
se slzami kvůli zvonům
nyní beze strachu života

plnými doušky pije noční
samotu den který zahrnuli
blátem z pohárků od vína

to štěstí o němž četli
vyřezali si pod víčka.




3.1.2021 22:42
Tipů: 6
» 03.01.22
» komentářů: 5
» čteno: 247(9)
» posláno: 0


» 03.01.2022 - 22:47
Cítím smutek z básně. Opravdový pocit nářku. ST.
» 04.01.2022 - 06:49
1
Ahoj. Přeji krásné ráno. Samotu jsem se také dlouho snažila přeměnit v něco jako rodina a děti. Ale osud byl ke mne podobně nehezký. Divné je , že ti kteří rodinu vlastně ani nechtějí ji mají a těm, kterým je vším o ni přicházejí. A tak se snažím podobně smát na svět, zapomenuta lidskou falší, ukájím své touhy ve spoustě krásné práce , ale pro koho, pro posměch myší a neobjevitelnou lásku.
» 04.01.2022 - 16:50
tajemství přírody: Lépe bych to nenapsala.
» 04.01.2022 - 22:36
tajemství přírody: Besinka: Dota Slunská: Mnohokrát Vám všem děkuji. Jó, dlouho, opravdu dlouho budu vkládat samé depko básně, až to hezké nebude. Tak mi to odpusťte. Tu mou budoucí tyranii a bezmoc pro nádech k novým zítřkům. Přeji Vám všem dobrou s poezií.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 05.01.2022 - 10:43
tajemství přírody: Dota Slunská: Lidi,neblázněte,dyť je to jen nádherná hra.Chce to jen trochu potrénovat svalstvo a občas skočit do ledové vody.Nebrečet,to nic neřeší.Kdo to tady má sakra furt číst !Cho cho.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: MLČENLIVOST KALUŽÍ KRVE | Následující: VE ZLOSTI NEVŠEDNÍ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.