PO FLÁMU

Miluji ataky a hrátky slovní a taky mám tuze rád nakyslo v ní.
» autor: Špáďa
Nechcem sebou fláknout vo zem,
a tak raděj jedem vozem.
Hned za šestým sloupem
se stromu se sloupem.
Tipů: 22
» 14.12.21
» komentářů: 15
» čteno: 311(18)
» posláno: 0


» 14.12.2021 - 07:07
Po ránu mne pobavila představa
jak Vám ten strom hlučně nadává
» 14.12.2021 - 10:44
Jsou tu vyfocení... ano, tací, co ocení anotaci.
» 14.12.2021 - 11:59
vtipné i mrazivé
ST rom
» 14.12.2021 - 12:47
Po flámu v pangejtu se polámu.
» 14.12.2021 - 22:17
Šmankote...
» 15.12.2021 - 14:09
já jsem tam byl taky,
pamatuji tvé ataky
jak projížděl jsi kolem
vojel tys mne kolem
označen kola vzorkem
proletěl jsem borkem
» 18.12.2021 - 03:54
divoženka1:
Těší mne tvé pobavení po ránu!
Nemusíš číst z Bible ani z Tóry,
ani weby s tak hustými f… klipy,
až by tvýmu psovi spadly uši.
» 18.12.2021 - 04:02
Gándhí:
Zdravím své (pro)následovatele ;-)
» 18.12.2021 - 04:16
zenge:
… kde se tu vzal?! (Milan Flanderka, Katapult, 1976)
» 18.12.2021 - 04:18
j.m.:
Radşi ne, radši ne,
byťs ten kdo se rád šine.
» 18.12.2021 - 04:20
Lilith:
Ti dík za stopku, stopičku.
» 18.12.2021 - 04:27
M.A.Rek:
Seděl jsi tam u vozovky,
oči tvé jak uvozovky.
Zamžouraly, zašilhaly…
Zdálo se mi,… až i lhaly.

Snad bych s nima zašil haly.
(Náfuk ovací)
» 20.12.2021 - 16:06
Konec tvé básně se mnou šije,
snad už jej takhle nikdo nezažije.
Za volantem blbec, co to asi značí?
Že pozůstalí se na něj právem mračí!

P.S.
Mám hodně v oblibě tvé psaní. Toto dílko mi však, bohužel, připomenulo událost, která se stala před pár týdny a objevila se i na internetu. Kvůli pitomosti mladého frajírka, který se předváděl, jak "dobře umí řídit", vyhasnul život 19-ti leté spolujezdkyně. Nevím, možná v tom nebyl chlast ani drogy. Stalo se to v katastru obce, kde žiju. Ta holka mohla být za minutu doma a užít si s rodinou Vánoce. Život je prostě někdy pěkná..... Ale tobě i tvým blízkým přeju pěkné svátky a vše nej v příštím roce.
» 21.12.2021 - 01:00
bameka:

Vím jak je ošemetné dávat černohumorní veršovánky na veřejno, pokud se mohou dotknout podobné situace, jež někoho, ať právě nedávno či již dávno, přímo či nepřímo postihla. Proto jsm v anotaci avizoval tu kyselost, ale ona je to možná spíš hořkost či směs všemožných pachutí, kterými nás někdy život promoří.

Pokud nastane nějaká větší nehoda či přímo katastrofa, mám zásadu se na čas rádoby vtipných slovních hříček či jiných ptákovin zdržet. Není to etické je ještě za tepla publikovat. Takhle jsem asi o půl roku odložil na Literu zveřejnění blbinky „Havaroval tanker s rumem“ (https://www.liter.cz/basne-humor-208743-cist) poté, co v červenci 2008 nastala ropná havárie po srážce lodí na řece Mississippi u New Orleansu.
Tragických autonehod je bohužel neurekom, takže to bych sem tu kombinaci slovních hříček, jež jim dává černohumorní náboj, prakticky nevystřih.

Chápu proto plně Tvé rozmrzení, a také všech, co jakýkoliv černý humor vstřebávají z médií a může se to negativně dotknout jejich čerstvých či nezhojených ran.

I Tobě a všem Tobě milým, bameko, přeji klidné svátky a více radostí v novém roce.
;-)
» 21.12.2021 - 07:42
Špáďa: Však nic ve zlém. Sám mám černý humor i satiru rád. Vím, že bez nich by ten zbývající humor byl o hodně chudší. Mnou zmíněná nehoda se vůbec netýkala mé rodiny. Znám jen některé z těch, jež zasáhla. Ale je to jak zmiňuješ - to by člověk nemohl napsat nikdy nic vtipného. Toť vše, už k tomu asi nic převratného nevymudrujeme.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Peciváli bez bicepsů… | Následující: TŘEBOŇSKÁ ČTYŘKA

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.