Kapr

» autor: raďo
Rybí tlama požírá mé auto moje šedé auto, je to kapr. Malými vousky ohmatává chodník, pochvíli uchopí popelnici, chvilku ožužlává a pak vyplivne, trošku se poleká a pluje dál, po pár metrech uchopí kočku sedící na cestě a spolkne, je mu fajn a noční proud ulice ho unáší dál. Zastaví se u jednoho domu a třpytivým okem nahlíží přes okno dovnitř, je velmi citlivý na vůně, necítí tam žádné dění tak mohutně švihne ocasní ploutví a vyráží dál, u lampy zahne do leva do další ulice, jak proplouvá kolem jedné garáže co má otevřené vrata znehybní a pulzuje vzrušením, napřímí ploutev a obratem zajede dovnitř, tam je zaparkovaná červená felície, z kufru auta vytahuje malá tlustá žena nákup, mohutně ji nasaje i s taškami a vyráží dál, cítí že si dodal hodně proteinů budou dobré zásoby na zimu. Tímto nenápadným a rafinovaným stylem nacucává lidi i kolem nemocnic, hlavně staré nepohyblivé co kráčí z ordinací ke svým autům, minulí týden dokonce zmizelo 13 důchodců z jednoho parku, to jen tak lehce proplul nad lavičkami a staříci zmizeli v jeho vlhké odpudivé tlamě, na trávníku zbyli jenom klobouky a nevyřešené křížovky. Kapr má na délku zhruba 8 metrů ptáte se jak je možné že dokáže dýchat vzduch ? Jeden starý rybář kdysi povídal že jedna taková ryba existuje, prý je to praotec kapr. Stejně jak u lidí praotec Čech, Maďar, Slovák nebo Vietnamec. Tyto bytosti lidstvo odsunulo do světa pověstí, ale pro ně to je jenom dobře proto mají volnou ruku na svoje řádění ve světe. Tento praotec kapr se v blízkosti mého bydliště pohybuje, jedna žena si dokonce s jeho ztracené šupiny udělala deštník. Je velmi agresivní hlavně když spatří nějaké rybáře ti utečou do lesů a celé dny v šoku bloudí bez cíle krajinou. Neví se přesně kde odpočívá ale párkrát byl viděn u splavů a zdymadel, vznáší se jako oblak jemně nad vodou a spí, když se blíží vánoce bývá velmi zarmoucený a odplouvá daleko do lesů k málo přístupný tůním a ramen řek, tam splývá s přírodou a brzy na jaře vyráží spět k městům kde ocucává okna, kliky od dveří, lavičky u kostelů, dětské houpačky, ryje v pískovištích a požírá malé psy. Praotec kapr je v podstatě nesmrtelný i když zaniká a zase povstává zaleží jaké je počasí...
Tipů: 4
» 11.12.21
» komentářů: 0
» čteno: 303(4)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ve vlnách | Následující: Vidím nevidím

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.