Rozverné nedělní ráno ve voňavém tanci…

;+)
» autorka: Lilith
Mám doma pračku. Ale to asi každý. A tak nedělní ráno začalo voňavým povlečením na posteli a použitým povlečením jako bohatou snídaní pro pračku.

Nejdříve si lebedila. Nalábala se vody s kapslí dobrého gelu jako bonbónek a hezky si kroužila s prádlem ploužák.
Jak se její radost postupně zvětšovala, zatančila si i krásně točivý valčík. Otočka sem, otočka tam… Zážitek v rytmu šplouchání vody a motoru.

A tanec vrcholí. Otáčky zrychlují a přichází čardáš. Točí se, točí a točí… a pumpuje vodu, krása!

A najednou žízeň. Uf, to byl ale taneček. Nasává spoustu vody v příjemném oddechu po tom šíleném kolotoči.
A všem je dobře. Prádlo se hezky máchá a válí v čisté vodě a pračka blahem vrní.

Trvá to nějak dlouho. Tak honem šup do posledního roztočeného tance… Jů, to je divoká legrace!

Ách, voda vypuštěna, prádlo čisté a lehce mokré. Užili si to.

A já s radostí věším ty spokojené tanečníky na šňůru. Line se z nich blažená vůně.
Pračka odpočívá a slunce svítí a svítí… v dnešním báječně protančeném ránu.

Krásnou neděli všem!

;+)


.

Doprovodná mjůzik… hihi… ;-))

https://www.youtube.com/watch?v=aczvLPj_Osg

.
Tipů: 7
» 25.07.21
» komentářů: 2
» čteno: 374(6)
» posláno: 0


» 25.07.2021 - 09:26
Určitě je lepší tanec odstředivý, nežli tanec rukou na valše. :) Ale i valcha se dá použít jako hudební nástroj. :)

Hezkou běloskvoucí neděli. :)
» 25.07.2021 - 10:00
Kajuta: Ono se dá hrát i na kráječ na vajíčka... hihi ;-))
Kujů moc :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Svítím | Následující: Vajgly mezi drny… aneb Zastávka Smrt

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.