Předplatné

Remdesvir
» autor: umělec2
Předplatné.
Účel tohoto je mít jistotu nákupu, shlédnutí a podpory nabízející strany.
Může sloužit i jako pomyslný dar či úplatek proti zlé moci živlů, nemoci, svědomí.
Lidský osud je nejasný i křehký.
Medializace neštěstí v době končící pandemie způsobila až davovou psychózu podpory postiženým obyvatelům obcí.
Tato zapříčinila i znalost prvního pacienta covid 19, pražského taxikáře léčeného na infekčním oddělení nemocnice Bulovky Remdesvirem.
Je znám jako vděčný a částečně uzdravený, obézní pacient.
Další pacienty z jednoho milionu sedmi set tisíc nakažených už neznáme.
Nyní je takto zřejmě vnímána část postižené Moravy.
Lidé jsou velmi štědří a uvědomují si, že se do podobné situace mohou dostat.
Snaží se tedy touto formou ovlivnit neovlivnitelné, tedy osud.
Samozřejmě, že je to dobře a prospěšné.
Je však dobré si uvědomit tu ohromnou moc médií, bez které by se taková vlna pomocí nezvedla.
Přitom existuje řada mediálně nezajímavých případů hodna pomoci.
Matky co přijdou o partnera, děti o rodiče, důchodci o bydlení, praci, majetek, zdraví.
Neštěstí je pro ně vnímáno leckdy ještě hůř, protože jsou v něm sami a bez pomoci.
Je tedy stejně důležité myslet i na tyto neznámé s pomocí.
Na současném dění je příkladně vidět účinek vzdoru, sepětí, fyzické i finanční podpory.
Při povodních v roce 2002 bylo postiženo mnohonásobně větší území i počty obyvatel a i přez to, se vybrala údajně pouhá setina současné pomoci.
Po necelých dvaceti letech je vidět změněné celé čtvrti Karlína, Holešovic, Smíchova, Českého Krumlova a mnoha dalších.
Většina se změnila v hezčí, modernější, bezpečnější a architektonicky zdařilé.
Nejinak tomu bude na Moravě.
I já si tedy předplácím svědomí a kupuji pomoc pro případné podobné postižení.
Na druhou stranu znám osobně pocity neprávem postiženého s minimální pomocí státu i lidí.
Situace je bez rodinného zázemí, přátel velmi obtížné zvládnutelná.
Kór když není medializována.
Zajímá snad někoho, že jsem byl před sedmi lety uvržen bez vlastního přičinění do invalidního vozíku a chudoby roku bez příjmu.
Že jsem sedm let věc řešil s právníky a soudem?!
Ano vím, jsem jedním z mediálně nezajímavých.
A právě proto vím, jaké to oni mají.
A věřte, že leckdy ještě těžší.
Přemýšlí o životě i smrti.
Tímto tedy viním extrémní lenost a pomalost soudního systému, soudců i pojišťoven.
Včasná pomoc mohla zmenšit psychické újmy a finanční strádání.
Hrdost pak leckdy neumožňuje přijetí daru či pomoci.
Nyní si tedy připadám jako Český Krumlov po návštěvě Moravy.
Moc pěkný a přitom úplně dojebaný.
A Morava si řekne když to zvládli Pražáci.
Jako já si kdysi říkal, že když to zvládli ležáci...
Tak i vy mediálně neznámí, myslím na vás.
Vím, že je to málo.
Tipů: 2
» 01.07.21
» komentářů: 0
» čteno: 295(3)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Poučení pastevcem | Následující: Konzum

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.