Pánbůh s námi od Grolicha

Co se děje na jižní Moravě...
» autor: blue
.

Co se děje na jižní Moravě...

rád bych se s Vámi podělil o pár zážitků z komunikace vedení kraje
původně jsem to nechtěl sepisovat i když jsem byl naštvaný hodně, ale teď už se nedá mlčet...

nedávno pan Grolich, hejtman Jihomoravského kraje (KDU-ČSL) oznámil že kraj, z krajské kasy přispěje městu 200-300 milionů na stavbu „víceúčelové haly“ kde jinde než v Brně..
jelikož to bude hala pro hokejovou Kometu..
jasně kdo fandí Kometě, což je asi polovina lidí, to možná potěší..
osobně si ale říkám jestli po roce koronaviru nemáme na kraji potřebnější věci..
a vyloženě mě to vytáčí a nestydím se použít ani slovo prasárna..
pokud tady pan hejtman rozhazuje jak Večerníček z krajských peněz.. (rozuměj z daní všech obyvatel kraje) na svatostánek v Brně.. a přitom jeho straničtí kolegové nabádají ať lidé přispějí na humanitární sbírky.. své drobné ušetřené částky...!? (před tornádem ještě) ...to jako kde jsme?

Miliony létají vzduchem, ale honem lidi přispějte!?!?

Že si Piráti v městě Brně a co já vím kdo další (kdo je s nimi v koalici) rozhazují městské peníze na tu halu..tak jo... když je to baví, když máte pocit že hala je dobré vyjádření podpory zdravotníkům, hasičům, záchranářům.. kterým nedošly doposud příspěvky.. ok, město asi nepotřebuje byty..

město Brno, ať si platí své krávoviny, ale proč se na tom má podílet kraj z rozpočtu to nechápu
asi ta hala bude vysílat nějaké vlny, energetické, které doplují do všech obcí kraje, dobře nás naladí, opraví silnice, posílí spoje, mimochodem sem slyšel že se má omezovat vlak do Boskovic
asi aby se lidé nevypravili na cestu do krajského města se podívat na tu černou díru na peníze
to se nebojím že se v tom dobré peníze utopí, více práce, a různé přihrávky do kapes :)

druhá věc..

teď po tornádu.. které udeřilo ve čtvrtek

vystoupil pan Grolich v TV v pátek, a řekl cituji... „teď momentálně nepotřebujeme nic z materiální pomoci“
:O
lidi chodí bezprizorně po ulicích,
nemají se jak dopravit do nemocnic
stále nefungovaly sítě telefonů, doposud nefunguje elektřina, lidé shánějí plachty na zakrytí domů, dřevo, hřebíky, nářadí, podle slov paní z červeného kříže... lidé se nemají ani kde umýt, uvařit, nefunguje elektřina.. potřebují stavební materiál, powerbanky,..

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/2
21411058070627

ale pan hejtman sedí ve svém královském paláci v Brně.. kde si sype miliony do přihrádek v rozpočtu ..
a říká lidem v celé ČR že nepotřebuje dobrovolníky a nepotřebuje žádnou pomoc..

armáda odpočívá někde v Olomouci a Generálové od hasičů mlčí..
takto si představuji státem organizovanou pomoc, pak přijde pan premiér a paní Schillerová ...a nepřivezou ani koště, ani hřebík v kapse,, jen slova.. jako jo, co čekat od vlády co nezvládne ani koronakrizi.. že by pomohla 5ti obcím po tornádu?? ...to asi ne!!

očekává se asi od Starostů že sednou do auta, a za dopoledne zajedou pro kabely na elektrické vedení a sami si ho natáhnou dům od domu,
pak v poledne uvaří obědy pro potřebné
a odpoledne zajedou na pilu nařezat latě na střechy,
které pak k večeru umístí na místa... (stylem pohádky Ať žijí duchové)
mezitím samozřejmě budou zvedat telefony a vyřizovat vše,
koordinovat pomoc, obcházet domy a vydávat pomoc
pak místo armády postaví nová shromaždiště, parkoviště, agregáty,
a nakonec opraví plyn, a rozdají všem finanční pomoc..

druhý den se Starostové vrhnou do oprav firem,
a pak budou poskytovat psychologickou pomoc
o víkendech opraví věže kostelů... a vytáhnou zpět zvony..
vše uklidí a zametou, a natřou, umístí za okna čerstvé květiny, a budou je opečovávat...

...takto nějak si představuje armáda, vedení hasičů, kraj a stát pomoc..

tak takhle se tady máme, katastrofy, ale rozpočty plné, vláda je ok, Grolich nic nežádá, nepotřebuje.

Tak nám asi nezbývá nic jiného místo účinné pomoci...

než že nás bude hřát ta hala a osvětlovat ruiny kraje v kterém žijeme..


pánbůh s námi... od Grolicha, a od této Vlády !!

amén!

.

k tomu dodám že jsou i politici co jdou příkladem a pomáhají přímo v místě: jako pan Jurečka a Rakušan.. taky bývalý Generál Pavel .. děkujeme!

.
Tipů: 8
» 27.06.21
» komentářů: 6
» čteno: 270(8)
» posláno: 0


» 27.06.2021 - 17:46
St.
» 27.06.2021 - 21:33
Besinka: k tomu dodám že jsou i politici co jdou příkladem a pomáhají přímo v místě, jako pan Jurečka a Rakušan.. taky bývalý Generál Pavel .. děkujeme
» 27.06.2021 - 21:42
Besinka: https://www.facebook.com/generalpavel

https://www.facebook.com/vitrakusancz/photos/pcb.284616615236444
6/2846165985697796
» 27.06.2021 - 21:50
Ach jo na to nemám slov
» 27.06.2021 - 22:21
divoženka1: nebýt odsuzovaných neziskovek ..tak nevím co by tam lidi dělali.. https://www.facebook.com/clovekvtisni/
» 28.06.2021 - 00:48
divoženka1: od pána komentář..

Dnes jsme vezli do Mikulčic. Ve skladu v Hodoníně je jim to k hovnu. Ano vody, desinfekce je dost oblečení taky. Chybí ochranné prostředky, náplasti, obvazy, plenky, sunar, dámské potřeby. Organizace vázne, nejsou stany první pomoci. Stát na ně sere. Bureš si dělá selfíčka a ty lidi neměli 3 dny teplé jidlo. Je to tam jak po válce. Kde jsou teď ty polní nemocnice. Armáda nemá polní kuchyně. Za komoušů nás na cvičení bylo tisíce a venku se vařilo, pekl chleba a všichni jsme jedli 3x denně. Tyhle nýmandi nepostaví ani stan první pomoci!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: prosba o pomoc | Následující: schovávání

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.