Lobotom a účastníci zájezdu

Blábolení
» autor: umělec2
Nové výrazy.
Výraz pro reparátníka.
Opakovače ročníku.
Propadlíka.
Šel na Vojtěcha.

Opakovaný reparátnik.
Hodil Prymulu.

Žák z obrovským majetkem, klikou, bez znalosti matematiky.
Dal Arenbergra.

Dědil po Bakalovi.
Dal dvojitýho Arenbergra.

Přišli mu na to.
Hodil Ratha.

Souložení v zájmu strany
Píchala jako Kočí.

Poctivost
Čistý český křišťál křišťálově čistější.

Kakaový lobotom.

Parkanové oslavné písně.
Vítal na Remka.

Spolehlivé padáky na jedno použití.

Vodu v Bečvě otrávily přemnožené ryby.

Lesy zachrání státní podnik české Lesy.

Česká voda je Francouzská.

Vodňanské StB kuře je Polské se Slovenskými kořeny.

D1 musíme to opravit: pokusíme se to co nejvíc rozkrást a ojebat.

Corona je na ústupu srpen 2020
Corona je na vzestupu duben 2021

Solidarita ČEZu se zákazníkem.

Piráti levné byty budou.
Ale vy už nejspíš ne.

Daně nezvýšíme
Daně nezvýšíme málo.

Politik
Jde nám o vás.
Jde nám o váš hlas.

Proč by hladový nevěřil bohatému, že mu nic nedá?

I bližní manželka může a bývá po čase hezčí než vlastní.

Zemřel.
Hodil lázně v kremaci.

Pranostika v rukou odborníků je meteorologie a má spolehlivost pranostiky.
Informace pro účastníky zájezdu.
Na základě dotazů pana Ladislava K. poskytuji tímto tyto požadované.
1. Voda se jede od Kácovského železničního nádraží, kde má základnu půjčovna lodí Bisport. Zde je možné se nejen občerstvit, ale i napít. Půjčí nám tu lodě , barely, padla a případně i vesty. Výpůjčka je uhrazena a činí s kompletní výzbrojí cca 400,- Kč za loď.
Loď se může vrátit v Českém Štenberku, kam jsou to 4,5 hodiny plavby, nebo v Ledečku, kam je to další cca 1,5 hodiny.
Cestou byla řada občerstvení a lze očekávat, že po výměně ministra zdravotnictví, budeme moci sedět rozptýleně po dvou u stolů na louce rozměrů ragbyového hřiště.
Není však jisté, zda se tam do té doby pan Vojtěch udrží a jeho potencionální staronový nástupce Arenberg pravidla nezmění.
2. Dopravu si z Prahy zajišťuje každý sám. Vlakem trvá jízda 67km překvapivých 2 a 3/4 hodiny, takže o Šikanzen se opravdu nejedná. Je to náš vyhlídkový přestupní výlet Posázavským Pacifikem, který udržuje více jak sto letou historii z hlediska rychlosti.
Pro ty co zvolí auto je parkoviště přímo u půjčovny a pak i u nás a překvapivě zdarma
Pro ty co by chtěli jet autobusem, musím sdělit, že přímé spojení není.
A autostopem by se nejspíš pánská osádka musela vydat již dnes.
Lze to dojet i na kole moc pěknými stezkami,což jsem i já několikrát absolvoval, dříve na běžném byciklu, nyní na jedno nabití se střední přípomocíbto též zvládnu.
3. Zábava je již cesta po D1.
Je vždy sázkou loterie zda bude nehoda, zúžení, měření, výluka.
Toto pokračuje seznámením s vodáckým prostředím a nevypočitatelností počasí. Po konzumaci lehkých drog se jezy stávají nižšími, propustě sjízdnými a peřeje se mění na peřejky. V cílových vratných destinacích lodi bývá možnost přikrmení a i vlakové nádraží.
Nebude li výluka, vlakové neštěstí, pád stromů, ukradené koleje lze očekávat, že návrat k výjezdní destinací proběhne v den odjezdu.
Přesný čas určují okolností nikoliv jízdní řád.
4. Občerstvení je třídně rozděleno pro movité a ty ostatní. Lze tedy konzumovat jak vlastní zdravé svačiny, ale i místní fritované speciality.
Na místě ubytování se nachází dvě kuchyně, jedno nevyzkoušené venkovní ohniště, tři krby a jedna pec s udírnou.
Z popisu by se mohlo zdát, že se jedná o větší místo, ale Láďovi statku to konkurovat nemůže.
5. Spaní. Nachází se tu jedna zámecká ložnice v které spí majitel s manželkou.
Pak jsou tu dvě manželské postele běžné. Dále je tu spaní na peci a patře. Pak taky na dvou sedačkách. A když stihnu dokončit je možné i v nové místnosti se šatnou.
Vytápění je kombinované z důvodu častých výpadků energie. Lze tedy topit dřevem, odpadky, uhlím, klimatizací, ale i tak jak to obvykle řešíme teplým oblečením.
Na druhou stranu majitel je úsporný a teplou vodu dodá jen v případě topení kotlem z kombi bojleru.
Takže lze očekávat i teplou vodu.
Jelikož je majitel nemovitosti tlustý a nevejde se do vodoměrné šachty tak zatím nepřipojil jednu z budov na zdroj vody.
Již několik let čeká na zhubnutí a lepší zdravotní konstelaci.
Vody je jinak dost, neboť je zadarmo.
Snídaně se podává firmou Švédských stolů, na kterých nic není.
Základní suroviny sůl, pepř, cukr, mouka, olej, máslo jsou k dispozici.
Chlazení nápojů je prioritní a u pokrmů možné.
Hudební produkce je možná, ale ne od majitele.
Na nic totiž neumí hrát o to větší pochopení a radost má z těch u kterých to tak není.
U samostatných jedinců nesdilejicich lože s partnery je možná nuznější přistýlka formou matrace.
Sexuální orientaci neřeším.
Je lepší alespoň nějaký zájem než vůbec žádný.
Neřeším ani státní příslušnost neboť mám i v rodině inostránce. Jen si s nima pokecáme po našem teď česky, rusky a slovensky.
Holt stará škola.
4. Noc bývá dlouhá a spí se nám tu dobře. Vždyť majitelé tu dokáží trávit 12 hodin v ložnici i přez jejich věk.
5. Kdo chce kam pomozme mu tam.
Máme tu hodně knih.
Docela dost poškrábaných gramofonových desek.
Taky muzeum starých krámů a galerií naivního umění.
V okolí nic není.
O lesy se totiž staraji Lesy.
Vesnice je malá, zdánlivě nehezká, průjezdná, s betonovým hřištěm i ping pongovým stolem, knihovnou.
Ale je naše, tak bacha na kecy!!!
Na to jsme tu háklivý.
Jednohubky neděláme, neb kdo by se s tím matlal.
6. Vítaná návštěva
Většina návštěv je vítána.
I ta nevítaná.
Tedy i ta, která je neočekávaná.
Před kterou není úniku.
Před kontrolou z živnostenského úřadu, finančního, kominíky, revizáky kotlů.
Nejedete li tedy u nás provádět jakoukoliv z těchto inspekcí, řadíte se do kategorie návštěv vítaných.
A k tomu nám dopomáhej bůh.
A to jako ateista říkám s čistým svědomím.
A málem bych zapoměl.
Majitelé jsou očkováni dvěma dávkami.
Pes byl taky, ale už jsou to dva roky.
FFP 2 ani tři doma nepoužíváme.
Jen na WC.
A bacha na dávky i nadávky na příjemce dávek.
A taky na dávku ze samopalu.

Tak ahoj Tomáš
Tipů: 3
» 27.05.21
» komentářů: 1
» čteno: 311(4)
» posláno: 0


» 27.05.2021 - 10:39
ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Amorálnost a recidivista | Následující: Ponoukání

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.