JUDIA

Starý zákon trochu jinak...
» autor: Koblížek
Když se ohlédla, zkameněla.
Před jejíma překvapenýma očima hořela Sodoma zářivými plameny. Takový obraz zkázy rozhodně nečekala. Nevěřila těm hloupým řečem svého muže. Vždycky ho považovala trochu za podivína.
„Bože, Judito!“ vykřikl vyděšeně a hrdlo se mu stáhlo samou úzkostí.
Ještě stále ji držel za ruku. Ještě stále tomu nemohl uvěřit. Ještě ne.
Možná to bylo jeho pověstné humpoláctví, možná jen jeho tolikrát vyčítaná neopatrnost, ale v ruce mu teď zůstal její ulomený ukazovák. Ukazovák z pravé kamenné soli. Chvíli ho s láskou pozoroval a pak ho políbil. Možná se bude hodit, řekl si.
„Nikdy na tebe nezapomenu, má lásko." vrhnul k ní zamilovaný pohled a pohladil ji po solných vlasech.
„Proč jsi mě neposlouchala? Proč jsi jen byla tak paličatá,“ štkal zcela zbytečně.
Ulomil si ještě palec. Oba kousky uložil do mošny. Nechal ji tam stát a přidal do kroku. To by mu tak ještě scházelo, aby mu ostatní utekli.
Ještě jednou se k ní letmo otočil jak tam tak o samotě nehnutě stojí. Pak jen mávnul rukou a vyrazil.
Však on si s ní první déšť poradí.
Tipů: 7
» 09.03.21
» komentářů: 2
» čteno: 543(5)
» posláno: 0


» 10.03.2021 - 10:29
Kousky soli se hodí vždy. Pocit ztráty je jen pocitem. Pud sebezáchovy vítězí. Hrdinství je jen mýtus. Lidé se prostě ocitnou v situaci, kdy nemohou vybírat. On si vybrat mohl.
ST
» 10.03.2021 - 13:15
vavaoko: Ano. Ve všem máš pravdu. Ostatně...sůl nad zlato!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Trpaslík osudu | Následující: Když umíraj hrobníci

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.