Můj postřeh

Můj postřeh nad rozpracovanými grafy Covida:
» autor: Zasr. romantik
.

Premiér Babiš přijal politickou zodpovědnost za covid
a jmenoval se předsedou komise.
Bylo to myslím 27.7. 2020, 148. den od začátku coronavirové epidemie (1.3.2020).

To tenkrát bylo v ČR denně nakaženo cca 230 lidí
a dva lidé umírali denně s covidem.
Svou práci Babiš zahájil dovolenou na Krétě.
Za sto dní to covid ve spolupráci s Babišem dotáhl
na 13 000 nakažených denně a 200 mrtvých s covidem.
Také denně.
Celkově je to necelých 4 000 mrtvých za 100 dní ...

A tak si říkám: Nezabil je svou nečinností "ne cez padáky, ale cez covida"?

Co na to řekne sněmovna, senát, příp. sám Babiš?

Jaká bude politická zodpovědnost? A lidská? A právní?

Napište mi, rád bych věděl, zda jsem Kréťan (kretén) já nebo přece jen někdo jiný.



"Ostatně si myslím, že Kartágo musí být zničeno!" říkal Cato starší.

Senátor v Římě tak končil každou svou řeč na jakékoli téma.



Ukažte mi, kde je naše Kartágo.

.
Tipů: 6
» 11.11.20
» komentářů: 2
» čteno: 328(6)
» posláno: 0


» 12.11.2020 - 10:45
Ne, kretén nejsi. Prostě vnímáš a říkáš to, co říká spousta lidí kolem mně. Je však problém v tom, že nám všem je to houby platné, že to víme. Rozhoduje většina. Jednou za čtyři roky se zvedne a jde volit. A ti ostatní se rozdělí na dvě poloviny. Jedni se na to prostě vybodnou, protože nemají čas, nebo se jim prostě nechce a ti druzí jdou volit. Je jich, samozřejmě, méně než těch, kdo jsou v té většině a proto to dopadá tak, jak to dopadá.
Pokud jsou pochyby a rozdíl není dostatečně transparentní, starý bolševik na hradě udělá kouzlo a sestaví vládu z nul. Lidé, otrávení takovým krokem příště volit nepůjdou. Nemá to totiž valnou cenu.
A tak my tady prostě žijeme. Od časů oposmlouvy politicky klesáme neustále na úroveň zaostalých států Afriky a Jižní Ameriky.
Tobě ST
» 12.11.2020 - 21:00
Dnes jsem se opět dozvěděla ,že to další mí přatelé už asi neustojí.Je mi smutno z toho ,že šikovní lidé nemohou dělat práci která je bavila a živila.A je mi špatně z lidí kteři to nevidí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Dospělá | Následující: Sen noci svatomartinské

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.