Smutek mojí židle

O životě
» autor: umělec2
Smutek mojí židle.
Smutek mého púlitru.
Smutek kamarádů.
Párkrát, tedy již mnohokrát jsem navštívil Rejvíz a místní hospodu.
Zajímavá je tím, že každý ze štamgastů tu má svoji židli s vyřezávaným dřevěným opěradlem.
A židlí je tam opravdu hodně.
V té malé horské vesničce.
Já bohužel nikde nic takového nemám.
Asi nejsem pro nikoho významným.
Ale putoval jsem i po Ukrajině A Rumunsku.
Mají tam podobně zdobené hřbitovy, veselé hřbitovy, různé vstupní portály stavení či brány statků.
Viděl jsem i celý plot místního úřadu pokrytý řezbami jejich starostů.
Je tedy divné, že je u nás tak málo těch, co ty co si to zaslouží, nadživotně stvoří.
Možná jen nevím, kde je židle Wichterleho a mnoha dalších.
Některým z nich je náhradou významná státní ocenění.
Někteří mají ocenění zcela oprávněně, jiní ne a ty tím pádem jeho hodnotu devalvují.
A jelikož nikde nevidím návrh na mé vyznamenání, ani tvorbu "židle", budu si to muset odpracovat a židli vyrobit sám.
A pak pozvu kamarády.
Ty, co stojí o i za židli.
A po pravdě, moc jich neznám.
A z toho jsem možná smutný.
Můžu si totiž za to sám. .
Tipů: 1
» 11.11.20
» komentářů: 1
» čteno: 395(5)
» posláno: 0


» 11.11.2020 - 09:30
No já mám doma židlí 9 a stačí mi, jsou moje, jenom moje a to mi stačí, podstatný je že když někam přijdu vždy mi někam usadí a v tu chvíli je ta jejich židle taky moje židle. Je tedy fajn vědět že nás někdo vyznamená už tím že nám svou židli chvíli půjčí a že si přijde posedět na tu naší. A jestli je vyznamenanej nebo poznamenanej je jedno.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: kontroly, revize a platby | Následující: Mozek mého těla

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.