Mám to totiž rád

Brambory s tvarohem
» autor: umělec2
Demokracie.
Demokracie neumožňuje boj s virem jako činí nedemokratické země Čína ...
Zdá se, že proto nám svobodu nyní berou.
Jenže stejně nemůžeme být nikdy v tomto boji stejně úspěšní jako oni, neboť jejich restrikce jsou promyšlené, brutální a funkční.
Vir v našich podmínkách jde možná jen trošičku zpomalit, ale nic víc.
Děje se tak v celém světě stejně a není důvod, aby u nás bylo jinak.
Co pokládám za děsivé je obrovské zadlužování státu.
S tím souvisí naprosto nekoncepční podpora odvětví, jenž nemají šanci přežít.
Je to de facto stejný přístup k viru.
Na chvilku to zbrzdíme, o to větší bude potom pád.
Politici se zdá, lepí díry pujčenými saky utonulých námořníků.
Jsou obory, které se jistě vzpamatují školy, úředníci, policie, armáda, ale to jsou příspěvkové organizace žijící z daní občanů, kterým vláda slíbila jejich minimalizování či odpuštění.
Stát je jako rodinný rozpočet.
Když nemáš úspory a nic do něj nepřineseš, nemůžeš nic kupovat. Můžeš jen slibovat.
A stát, slibuje a hodlá i kompenzovat.
Jenže nemá z čeho.
Vše prošustrováno jest.
No tak dá opětovný pokyn centrální bance k tisku cenin či dluhopisů.
A to je de facto půjčka z úspor peněz drobných střadatelů.
Hodnota peněz se tím snižuje, devalvuje.
K tomu ruku v ruce roste inflace, přibývá nezaměstnaných.
Děje se tak v celé Evropě.
Jen pro srovnání, jak si vede Česko slouží směný kurz koruny vůči jiným měnám.
A ten obrázek není moc povzbudivý.
V prosinci 2019 se obchodovalo euro za cca 23 korun.
Nyní převyšuje 28.
Bijci za nepřijetí eura způsobili tedy i tuto ztrátu.
Je jasné, že spousty lidí si euro nepřeje, ale to je dáno zejména nesprávným výkladem pozitiv a angažovaností některých politiků na profitu bank z transmisí peněz.
Nevidím nikde politika, který by přišel a řekl občanům tento obor skončil, tomuto dáme šanci a pro tyto lidi se budeme snažit vytvořit záchraný plán a pracovní příležitosti.
Od opozičních politiků slyším však jen kritiku, ale plánu krom obsazení pozic jsou bohužel taky prosti.
Tento stav je opravdu děsiví.
Vládnou nám populisti říkající si po nás potopa.
Nicméně představa vedení Fialou, Novotným či Stanjurou mi pro zlodějskou minulost této strany nedává moc nadějí.
Navíc i právě Klaus způsobil nepřijetí Eura.
Tak, že by se moci chopili piráti spolu se starosty?
Vlastně proč ne.
Ale ani tak nepřijde spása pro záchranu průmyslu, turismu, pohostinství.
Nastává totiž čas pro změny v uvažování lidí a jejich priorit.
A já začal u sebe.
Půjdu se projít do lesa.
A sním brambory s tvarohem.
Mám to totiž rád.
Tipů: 2
» 13.10.20
» komentářů: 3
» čteno: 362(3)
» posláno: 0


» 13.10.2020 - 11:29
Mají stále kde brát na své sliby. Na dluh berou. Na úvěr. Půjčují si od těch, kteří také žijí z půjčeného. Všichni jsou přesvědčeni, že dluhy se platit nebudou. Státní dluhy. Pokud by ses takto choval ty, už bys neměl ani na ty brambory s tvarohem. Jde to celé do pr..
Tobě dobrou chuť!
F
» 13.10.2020 - 19:59
Řízená inflace vydělává na udržování dluhů, v tom je to kouzelný. Bohužel nikdo neřeší, kdo a jak bude splácet jistinu.
Já zas sypu škubánky mákem a cukrem.
» 13.10.2020 - 20:29
Zasr. romantik: vavaoko: Škubánky jsou dobrá volba. Mák, je li letošní, taky. I o heroinu se to dá přežít. Já piju 14 procentní Austraské červené, Merlot. A odepisuji Vám, že jako děkuji za zastavení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.