V době dnešní lidé třeští

Nad kresbičkou Pavla Kantorka se mi vybavila melodie písně, z níž jsem si vypůjčil první verš a napsal tenhle text na aktuální téma...
» autor: Kozoroh1
V době dnešní lidé třeští
že maj coronu,
další dobu temna věští
drbny z balkónu.

Když mi rouška ohne ouška,
sice nejásám,
nejsem ale za papouška
v duši klídek mám.

To je část mé imunity,
v klidu přežívám,
takhle k tomu přistup i Ty,
tu radu Ti dám.

Přežil jsem už mnohé vlády
přežiju i vir,
život, to jsou vzlety, pády,
co jsem pocítil.

Coronavir nesloží mne,
pevnou víru mám,
že v nás velká síla dříme,
sám teď poznávám.

Došlo na lámání chleba,
nač se ale bát,
ač je to naposled třeba,
já se směju rád!
Tipů: 14
» 12.10.20
» komentářů: 12
» čteno: 443(11)
» posláno: 0


» 12.10.2020 - 19:01
Chápu tvoji disciplínu,
však komentuju drsně.
Ty se totiž pod rouškou,
olizuješ mlsně.
» 12.10.2020 - 20:57
Pod rouškou se lecos schová, ale oči to stejně prozradí... ;-)
» 12.10.2020 - 21:18
Lilith: Vidíš! A já zrovna teď tohle vysvětloval JC seniorovi, který tvrdil, že s úsměvem jde všechno líp, ale pod rouškou není vidět...(^^)
» 12.10.2020 - 21:24
gabkin:
Jazyk můj je, mé ty rety,
pokud tedy vážně jsem
pod svou rouškou touhou sjetý,
zákon nepřekročil jsem! ^_________^
» 14.10.2020 - 03:11
Já se chodím smát sem na Libres anebo k Labi. Tady i tam to jde zatím bez roušky.
A zazpívám si s rádiem ve své vinárně. Co na tom, že nemohu otevřít.
Zdravím tebe i Jirku seniora.
» 14.10.2020 - 22:48
Zasr. romantik: Tož já před chvilkou přišel domů a protože jsem přejel a nechtěl čekat na bus dvacet minut, šel jsem po svých a vyl do noci jak Bílej Tesák podle karaoketextů, třeba Už z hor zní zvon.
U vás neřádí ti blbci z autorského svazu, co rádio i přehrávače zakazovali, že to je veřejná produkce písní, na které má někdo autorská práva?! Být to můj podnik, tak je asi něčím majznu po palici!
Jirka je na litwebu. Čau měj se! :-)
» 15.10.2020 - 15:38
Taky se ráda směju (a pod rouškou i chechtám).. Díky za tu trochu optimizmu - za dílko na neveselé téma, které mě přesto nezadupalo do země.. :)
» 17.10.2020 - 22:50
TetaKazilaLibuši: Vítej na mé stránce. Snad ti padne do noty i nějaké mé další dílko.
Situace je vážná, nikoli však zoufalá! Dávat sem něco smutného by bylo proti mému přesvědčení! :-)
» 20.10.2020 - 15:41
Zasr. romantik: Jo, mám něco pro zasmání. Včera jsem byl pár stanic odtud nakoupit a udělal jsem na stanici zajímavou fotku. Vysoko na drátech je zavěšen na tkaničce pár kotníčkové obuvi. Je to pár metrů od kandelábru, tak netuším, jak se tam mohl dostat...()
» 06.12.2020 - 16:04
Zasr. romantik: Ty máš vinárnu?
Mně se při zmíňce o Labi vybavila vzpomínka vícedenní na zájezd od VTS (pátek až neděle), kdy jsme byli mj. i v Mělníku, za Komančů tam byla prosklenná vinárna vysoko nad řekou s krásným výhledem na ni, tuším, že to byla Vltava, která tam ovšem pak splyne s Labem. Mělo se zavírat ve 23 hodin, ale rozezpívali jsme personál a výsledkem bylo, že do hotelu jsme odcházeli ve čtyři ráno...:-)
» 02.06.2021 - 06:28
St. Krásný závěr..Já se směji rád.
» 03.06.2021 - 06:25
Besinka: Ono je to za jedny prachy, Bedinko! Na úsměv spotřebuješ méně energie než na mračení a ještě se při něm ve chvíli, kdy roztáhneš koutky, spustí tvorba endorfínů, hormónů štěstí! Je to prokázané jak vědci, tak i vlastní praxí. :-)
P.S. Podobně pozitivní a energii dodávající je i dýchání. Yogíni rozlišují tři druhy a trénují je samostatně se soustředěním na ně. A když sedí na patách či v lotosu, stačí prý umístit ruce tak, aby se palec dotýkal boku v určité výši a spustíš se sám právě jeden z nich. Kolegyňka chodila na yógu k paní, co to neměla jenom jako druh protahovací gymnastiky, ale přijala i tu duchovní složku a žila sama jako nějaký mystik. A prý to fakt fungovalo! :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ze střípků snů | Následující: Už houstne hlen...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.