Volba mezi septikem a žumpou

Je těžká
» autor: umělec2
Význam volebního výsledku.
Vlastně jej téměř nechápu.
U voleb jsem nebyl, neboť se v našem volebním obvodu nevolilo.
Stejně bych po pravdě nevěděl, kdo stojí za můj hlas.
Jistý jsem si většinou jen těmi, kdo za to nestojí.
A těch je bohužel většina.
Vybírání mezi ne moc dobrými, špatnými a nepřijatelnými je vždy těžký úkol.
Poslouchám povolební vyjádření lídrů téměř všech stran, kteří se tváří bez ohledu na konečné procentuální výsledky, jako vítězové.
Politika není holt šachová partie, kde existuje šachmat, pat případně remíza a jsou jasně daná pravidla.
Tady neexistují žádná, ani ta morální.
Rychle se zapomíná.
Dluh státu roste do obludných rozměrů i díky sanaci neperspektivních pracovních pozic.
Problémů je v každém oboru neuvěřitelné množství.
Úspory lidí rostou, ale stát tyto bezskrupulózně devalvuje.
Nepřijetím Eura bohatnou majitelé bank a chudnou občané, kteří bláhově věří její virtuální hodnotě.
Směřováním na výrobu automobilů s minimálně 30% podílem na ekonomice může a nejspíš bohužel i dopadne po mnoha letech růstu katastroficky.
Ale oborů, kde jsme závislí na dovozu, ale i vývozu je díky globalizaci většina.
Politici před problémy jakoby zavírají oči a říkají to, co lidé chtějí slyšet.
Ono to ještě chvilku výdrží.
A když ne, svede se to na předchozí řízení.
Sám se chovám jako dítě.
To, když se spálí, obvykle na kamna podruhé nesahá.
Když jsem zjistil jak dokáží zneužívat moc v ODS, přestal jsem je volit.
Když jsem to postupně zjišťoval u všech ztratil jsem iluze.
Jako u Tur de France a dopingu.
Vzpomenu si na zavřené bojovníky proti korupci právě za ní.
Vzpomenu si na amnestenta.
Na odstavené premiéry, ministry.
Na kupčení s obecnim majetkem.
Na naše spravedlivé soudnictví.
Na obsazování a dosazování lidí do dozorčích rad, na velvyslanectví.
Hanebnost propojení korupce je snad zcela jasná každému.
Obrovské částky jsou rozkrádány bez povšimnutí při zadávání utajených vojenských zakázek.
Stát prodává nebo dává téměř zadarmo do správy nerostné bohatství, vodu, ropu, uhlí, lithium.
Jistě to nedělá nezištně.
Vše je vedeno rukou "nezištných úředníků" a povinných odvodů do stranických kas.
Nejinak to bylo u solárního byznysu s kterým se budeme potýkat řadu let.
Pronájem Škodova paláce magistrátu Prahy za cenu převyšující jeho následnou prodejní cenu.
Kupčení s Telecomem, Čezem, ČKD, Pojišťovnou.
Jsem od všech těch informací tak popálen, že vlastně ani nemám kousek nepostiženého místa pro provedení volby.
Mám li volbu mezi septikem a žumpou volím no to poraďte vy? Předem děkuji.
Tipů: 2
» 03.10.20
» komentářů: 0
» čteno: 405(5)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.