Prognózy

Čelem k problémům i masám
» autor: umělec2
Prorocké prognózy.
Tak bohužel ty co jsem popsal se pomalu začínají naplňovat.
Rozdíl spatřuji v rychlosti promoření, počtech nezaměstnaných, výši státního zadlužení.
Dnešní malý článek o vymírání přírodních druhů volně žijících. Od 70 let mnulého století 2/3 jich vymizelo.
Zmizíme snad i my?
Zatím ne.
Sice pár milionů ubude, ale co je to proti miliardám.
Značně se změní chování i zvyklosti lidí.
Zatím jsme v bublině, jakoby chráněni před vnějšími vlivy.
Vláda se chová, jako po nás potopa.
Rozdává i těm co jednoznačně zkrachují dříve nebo později.
Slibuje zvyšování platů i důchodu bez ohledu na snižující se příjmy státu.
Mnoho lidí pracujících z domovů na home Office kolikrát vidí svoji absurdnost v pracovním procesu.
To tato doba odhalí.
Postupně zmizí řada pracovních míst v cestovním, obchodním, automobilovém i kulturním průmyslu.
Je zajímavé sledovat vývoj cen u nás.
V restauracích byly ceny přímo katapultovány.
Nejinak se to stalo u ubytování, kam jezdí Češi.
Doporučení mělo znít jezděte po Česku za ceny výší než v zahraničí.
My vám to vynahradíme.
Týdenní dovolená na Lipně za cenu čtrnácti dnů v Řecku s plnou penzí včetně letenky.
A v tom jsem se taky velmi zmýlil.
Vlastně kde ne.
Kemp za 600, guláš 240, ubytování za dvojku.
Ale benzín za 25!
A jablka za 90.
A manželku máš spolu s dětma stále doma.
A voda teče pořád z kopce dolů.
A letošní extrémní sucho.
Pes štěkající u boudy.
Ptáci létající v oblacích místo kovových jejich druhů.
A plné huby keců.
Přeházený hnůj.
Uklizena zahrada.
Zmatek a přitom klid před bouří.
Tik tak, tik tak.
Tipů: 2
» 12.09.20
» komentářů: 2
» čteno: 394(6)
» posláno: 0


» 12.09.2020 - 09:06
Tvé prognózy mně děsí
» 12.09.2020 - 12:03
Paulmatthiole
Mno jo... prognózy. Lidi otupěli a problémy, které se týkají jiných - mluvím výhradně o bezprostředním okolí, které může jedinec ovlivnit - je nezajímají, dokud se ty problémy nezačnou týkat jich samotných. Potom by kvičeli a čekali zájem. Od koho, je mi dost záhadou... asi spoléhají na zázrak.

Před lety se mě pokusil přepadnout jakýsi mládenec, odhadem kolem dvaceti let věku. Jaký měl důvod, nemám ponětí - možná byl nalitý, možná sjetý, možná tím chtěl dát najevo nějaký svůj názor, svobodně a demokraticky... mno, prostě nevím. A nezajímá mě to - v ten moment mě zajímala výška, asi váha, rychlost a technika. Měl smůlu, tvrdě a totalitně narazil, vybral si špatně, moc špatně. Ale nechal jsem ho jít, nejsem policajt.

A nevěřil bys, kolik těch lidí, co byli kolem, by projevilo případně ochotu mi v první fázi pomoct - mladí, staří... celá nula, Umělče, celá nula. Ten se najednou zajímal o fasády domů, další si vzpomněl, že musí přidat do kroku, a tak dál, a tak dál.

Když bylo po všem, nevěřil bys, kolik z těch pseudohrdinů najednou vědělo, co bych měl dělat... že prý dostal málo (!), že bych ho měl předat policii... že bych ho měl zabít (rozumíš, tomu, Umělče, zabít!)... to je svoboda, že jo? :-)

Ve finále mi bylo toho kluka líto. V hlavě mi dodneška rezonují slova našeho zesnulého Senseie: "sebeobrana je nutnost; jediný úder navíc je surovost."

Před těmi lidmi jsem si opovržlivě odplivl.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Namrdaná kráva | Následující: Letící, toužící, krásná

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.