Když fotí malíř

...který umí zachytit štěstí
» autorka: divoženka1
Dívám se
tvýma očima
na něhu bílé lavičky
prchavý okamžik

než na ni usedne vážka

dívám se
na beránky z nebe
uléhají v zámeckém parku
do věží a podloubí
zrcadlí se na tvářích
starých lidí
s mladou duší

usmívám se
hladím vrásky dřeva
navždy zachycených vzpomínek
Tipů: 14
» 06.09.20
» komentářů: 23
» čteno: 436(17)
» posláno: 0


» 06.09.2020 - 19:24
Moc fajn ;-)
» 06.09.2020 - 20:01
Hazentla
Tohle je v kostce to, co je tu poslední dobou nejsmutnější.
Báseň, co má 15 krátkých veršů a v nich jedna pravopisná chyba (z nebe) a dva překlepy (hladím, vzpomínek).
Člověk si říká, že jestli to autorovi nestojí ani za to, aby si to po sobě přečetl, tak proč s tím má ztrácet čas?
Možná, že si toho někdo ani nevšimne, ale je to pak taková smutná halabala báseň, pro halabala čtenáře.
PS: Tlačítko ST jsem zmáčkla omylem, jak se mi ve vztekem zkroucené ruce smekl mobil. :))))
» 06.09.2020 - 20:40
Hazentla: hrubku jsem opravila překlepy taky.Děkuji za upozornění.A příště moje slova nečti ať se ti vztekem nekroutí ruce :-)
» 06.09.2020 - 20:43
Hazentla
divoženka1:
Já čtu ráda... ;)
» 06.09.2020 - 22:12
Pro mne jsou to milé verše, které potěší... na nic si nehrají.
» 06.09.2020 - 22:16
Moc pěkná.
» 07.09.2020 - 11:42
Hazentla
Tara:
A potěšilo by tě to i s poměrem 3 chyby/46 slov? :D
» 07.09.2020 - 12:09
Hazentla: Vim ,ze otázka byla pro Taru.Ale přesto se k ní vyjádřím.Znám osobně spisovatele,výtvarníka který vydává knihy sám si je ilustruje a lidé mají jeho knihy rádi.Viděla jsem je i v knihovničce výborných umělců.Vi o tom ,že se mu tam občas vloudí chyba ,ale je to bohém neřeši to.Jeho knihy a obrazy se prodávají diky obsahu.Je i v Genu národa.Patří mezi výjimečné lidí této země.Respektuji to ,že tvým oborem je čeština možná i matematika,omluvila jsem se ti za chyby ,ale raději mě nečti žiju tak trochu z nebo s hlavou v oblacích a jsem tak šťastná :-)))Nebudu se tu trápit s tabletem a češtinou víc než budu chtít
» 07.09.2020 - 12:15
Hazentla
divoženka1:
Hmmm... to asi ale problém moderní doby. Ovšem, když si to někdo sám vydává, tak je to jeho věc, že to neřeší, tady si ten server sama neplatíš, takže do pravopisných chyb ti tady budu rejpat, ať už chceš nebo nechceš. Přestanu s tím, pokud mi to zakáže někdo z adminů nebo majitel serveru. ;-)
» 07.09.2020 - 12:52
Hazentla: Nemyslela jsem ,že to někdy udělám, ale blokla jsem tě.Dvakrát jsem tě požádala ať moje verše nečteš a vysvětlila proč.Taky je ještě další možnost, že mně tvúj kamarád admin vyhodí.Tož přežiju to už jsem toho zvládla víc:-))Pokud by k tomu došlo přeji Libresu hodně lásky a pohody.
» 07.09.2020 - 13:06
Paulmatthiole
divoženka1: No - není mi tak docela jasné, jak chceš zabránit tomu, aby tady na webu někdo (kdokoliv) tvá díla četl. Blokací kohokoliv dosáhneš maximálně toho, že mezi vámi nemůže docházet ke vzájemnému komentování děl a posílání vzkazů, to je vše.

K té druhé části, Divoženko - a byl bych velice rád, kdyby tato kapitola byla definitivně vysvětlena a uzavřena - kterýkoliv autor může kdykoliv požádat o smazání účtu (to je ale jeho vlastní rozhodnutí, nikoliv moje). Pokud tady na serveru má dojít ke smazání autora z nějakého důvodu, budu ti jmenovat namátkou dva zásadní:
1) přijde se na to, že autor krade díla od jiného autora,
2) přijde se na to, že autor tady má více účtů než jeden.

I v těchto případech (to znamená, že v ostatních případech je tomu také tak) situaci probíráme jak s dotyčným autorem, tak jako administrátoři, včetně majitele serveru. Není možné - opakuji do zblbnutí - není možné, abych sem jen tak nakráčel a kohokoliv o své vůli smazal za to, že si - kupříkladu, jak sama píšeš - dal někoho do blokace, což je každého nezadatelné právo. To je, s prominutím, poměrně ubohý výkřik...
» 07.09.2020 - 13:26
Paulmatthiole: Ano samozřejmě vím , že nejde bloknout aby mně kdokoliv četl vždyť je to hezké ,že si lidí udělají čas od toho tu snad ty básničky jsou.Blokaci jsem chtéla docílit toho abychom tu s H.zbytečně neutrácely čas.Jsme příliš odlišné.
» 07.09.2020 - 13:56
hezký a moc...
» 07.09.2020 - 14:27
Paulmatthiole
divoženka1: To, cos teď napsala, nerozporuji - a - čistě ze zvědavosti, nějaké vyjádření k tomu zbytku o vyhození kamarádem ze serveru by eventuálně nebylo?
» 07.09.2020 - 14:30
Já jsem báseň četla už zřejmě poopravenou... vidím rozdíl mezi tím, když to sem vloží starší člověk, který se gramatikou léta nezabývá, a po upozornění to opraví, což bylo u divoženky běžné, normální... a nebo namachrovaný "básník", který sotva opustil škamna a seká jednu chybu za druhou... a arogantně zásadně nic neopraví, i když je upozorněn... nebo se ohání všemi DYS, která snad existují...
» 07.09.2020 - 14:54
Paulmatthiole
Tara: Pro každého, kdo to uzná za vhodné, jsou tu Koncepty :-)
» 08.09.2020 - 11:10
1
Je to takové lehoučké, nadýchané, dřevem vonící. Četl jsem několikrát a pokaždé odešel s fajn pocitem. :)
» 08.09.2020 - 12:31
Paulmatthiole: Bylo:-) jsem ráda,že bloknuti paní H.se mezi ty dúvody nevztahuje.Proč jsem si nebyla jistá.?To jsem již vysvětlila ve zprávě,když se tu přehliží urážka (pozor netýkala se mně)tak mně prostě napadlo ,že by se to mohlo stát.
» 08.09.2020 - 12:35
Tara: Psavec: Lilith: Květka Š.: Kajuta: Děkuji ze srdce
» 08.09.2020 - 12:56
Paulmatthiole
divoženka1: Nevysvětlila, Divoženko. Bohužel, pořád jedeš na půl plynu a na půl pravdy, obávám se :-)

Edit: vysvětlili jsme si v 16:03.
» 08.09.2020 - 23:07
Usmívej se, prosím, dál.
» 09.09.2020 - 21:13
M.A.Rek: :-))))))
» 27.09.2020 - 04:40
Kvůli básním, jako tahle, sem lezu víc než jen na čumendu.

Radost z jejího pohlazení mně však dnešní noci — když nemohu spát, a proto se tu jimi nechám laskat —, přebila dohra diskuse pod ní, jejímž možným důsledkem jsou zbělené nicky [čti „niky“ :-)] H a P.
Olinku i Paula znám osobně, a tak mě bílá místa po jejich nicích mrzí.
Paula považuji za fér diskutéra a tudíž i admina, jak se na takový post sluší.
Olinku uznávám a mám rád jako autorku, jejíž styl mi sedí a obsah jejích děl mne vždy zaujal či pobavil. Jak vidím, tady ji dohnala a po hlavě majzla její profesionální deformace, a protože nejspíš měla přilbu, již si po návratu z katedry zapomněla po přihlášení na Modro sundat, a tak ani jeden ze šťouchů či úderů nezaregistrovala.
Divoženko, promiň mi můj zdejší výlev, nechtěl jsem foukat do popela, co může být ještě horký, ale jen si zchladit svou malou noční bolístku.
Apropó, taky mám ten „dar“, že mně hned skočí do očí, a někdy do nich i bodne překlep, chybka či neznalost autora. Pokud se mně dílo i autor líbí tak, že ta pochybení dílům nesluší, upozorním jej, a to téměř výhradně soukromě.
Protože:
Nač hned lámat vaz,
když mám v Modru vzkaz!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Nezapomněla jsem | Následující: Vzkaz do nebe

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.