Odklopte víka

» autorka: Tamara J
Jsme netopýři
létající v noci
s hlavou dolů
bez myšlenek

Bojíme se světla
a sami sebe
svých kostlivců
v bednách a komorách

Už nemáme rádi krásné věci
chceme být v davu anonymity
zapomínáme na kulturu
v houfu všech

Nejde nám milovat
přírodu obdivovat
jen si běháme
se značkou IN

Jsme balíky z novin
ozářeni z obrazovek
s obvazem nenávisti
a pupínky strachu

Dřevěným lavičkám
kácející se nohy
už i lípy schnou
když včelkám křídla odpadly

Kde ztratila se hrdost
láska
upřímnost
sounáležitost
a skutečné přátelství …
Tipů: 13
» 15.08.20
» komentářů: 7
» čteno: 355(12)
» posláno: 0


» 15.08.2020 - 11:58
Nevidím to tak zlé /netopýři snad ještě nějaké myšlenky mají:-)/... ráda jsem četla tvé nostalgické verše, Tamaro...
» 15.08.2020 - 12:53
taky to tak nevidím... věci, které nikdy nebyly, nejsou ani teď... a věci, které byly, se nikam neztratily... člověk se může ocitnout v nesprávný čas na nesprávném místě, mezi nesprávnými lidmi - a pak mu to může připadat jako teď Tobě... nebo může jen špatně vnímat, přehlížet... nebo snít o velikých věcech, které doopravdy v reaitě nikdy tak veliké nebyly, jen se z nich staly veliké věci v představách nebo zkreslených vzpomínkách... něco z toho, nebo z každého kousek... světu to do záhuby bude trvat ještě moc a moc dlouho, tak lehké to mít nebudeme :)
» 15.08.2020 - 13:32
Po dlouhé době jsem se začetla do zpráv na internetu. Samá negativa, podle mě. Teď nějak v hlavě protřídit, u sebe. Jsou lidé, kteří bez svého úsudku ty informace přímo hltají. Koukám do naší městské skupiny a pozoruji různé reakce. Proto ten večer, v tu hodinu mě přepadla tato slova i když v životě jsem spíš optimista. Navíc bylo ovlivněno den předtím když jsem nechtěně slyšela skupinu mladých kde nepadlo žádné normální slovo.
» 15.08.2020 - 20:11
Paulmatthiole
Mno, jestli to nebude tím, že takové ty pozitivní věci brali lidi jako samozřejmost, aniž si uvědomili, že se z nich postupem času stal projev slabosti. Dnes jsou v kurzu "rozeřvaní pangermánští junkeři" a masmédia se předhánějí v tom, kdo přinese více negativních zpráv, obvykle ještě nemálo subjektivně podbarvených komentáři jich samotných. Když se někde odehraje něco pozitivního, nezajímá je to, protože to nepodpoří sledovanost...
» 16.08.2020 - 23:23
něco na tom je
» 17.08.2020 - 12:37
Líbí se mi Tamarko. Asi to chce nekoukat na zprávy a nebo si pouštět jen ty pozitivní :-). Se mi to breptá, když na ně sama koukám a pak to vypadá, jak to vypadá :-))). Přeji pěkné dny :-)
» 24.08.2020 - 08:32
Skepse a nostalgie je popel Fénixe změny.
Asi ne vše, ale líbí se mi.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Večer za úsvitu | Následující: Sváteční ticho

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.