Světlo (2/2)

Finální část povídky o tajemném světlu zpoza hor. Co nalezne hlavní hrdina, poté co se rozhodne do hor vypravit?
9.8.2023

Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.
Tipů: 0
» 19.07.20
» komentářů: 2
» čteno: 888(3)
» posláno: 0


» 19.07.2020 - 12:07
Hazentla
Tohle mne bavilo číst.
Musím říct, že pro mne je největším problémem hororových/tajemných povídek, knih a kor filmů vždycky konec - většina z nich troskotá na tom, že ti ukážou "příšeru" a v tu chvíli se přestanu bát, člověk si řekne, aha, vlkodlak, aha mimozemšťan (čest výjimkám, jako třeba film Znamení, tam ukázali příšeru a já se bála ještě víc) - což tady vlastně nenastalo, o žádné příšeře se čtenář nedočte, a má prostor si domýšlet.
Tož dobré to bylo. Asi by se dalo i něco málo zkritizovat - já má osobně problém s takovým tim klišé řady podobných děl - hlavn hrdina se prostě MUSÍ jít podívat, co se děje... :D - ale chápu, že by to bez toho nešlo, nebo šlo hůř), ale primárně to chci pochválit.
Bonus je prostředí, protože Krušný hory miluju, a představa vybombardpvaného Cínovce byla až jako bolestivá.
» 19.07.2020 - 14:37
Hazentla: hehe, já jsem odtud a vždy když se takhle dívám na hory...fakt zpoza nich jde záře.:-)) A já bych se asi podívat šel. Jsem hrozně zvědavej...i když posera.
Tak je to drobná povídka, nebylo co dalšího ukazovat nebo odhalovat. Jak říkáš, někdy je v hororech an prd, když se ukáže na efekt příšera, ale někdy je to prima. Třeba Vetřelec - tam je to v prdeli, když ho ukážou.:-)) Taková dokonalá bestie. Jinak já se u hororů nebojím...strach mám spíš z těch reálných věcí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Světlo (1/2) | Následující: Nejhorší apokalypsa ze všech

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.