Obohacující

Síla informací
» autor: umělec2
Obohojující.
Setkání s lidmi s minimálním kontaktem s televizí i ostatními zdroji informací je zásadně odlišné od setkání s populací informacemi promořenou.
Tito lidé jsou dnes jakoby jiní, pro někoho divní.
Jejich úsudky jsou však obvykle podpořeny přírodními zákonitostmi a životními zkušenostmi.
Mohou a často i mají názory lepší než ti z přejatými se sdělovacích prostředků.
Vždyť většina lidského bytí byla na planetě zemi bez jejich přispění.
A lidský druh zemi škodí tím víc, čím víc má poznatků, informací, vědeckých objevů.
Lidé by zase rádi poroučeli "větru dešti"
A přitom svém konání potírají postupně přírodní zákonitosti.
Patřím do skupiny konzumentů informací.
Možná bohužel v můj neprospěch.
Myslím si, nadřazeně, že tyto selektuji.
Ne, oni už selektuji podle těch, které vyhledávám.
Obdivuji pak mozek, který je schopen tyto uchovat, zpracovat a použít.
Kladu si v této souvislosti otázku, zda to není nezdravé.
Být zahlcován, maten a manipulován.
Je to samozřejmě pohodlné, přívětivé a matoucí.
Vždyť příroda je i bez nás kvetoucí.
Mláďata rodící..
Bouře přinášející.
Přispěním neadekvátni činnosti lidí poškozujeme značně symbiózu se zemí.
Ohrožujeme zdroje surovin, ničíme lesy, likvidujeme přírodní druhy.
Proto více věřím těm, co naslouchají jejím hlasům, než těm co si o tom jen čtou.
Ze své pozice mohu ovlivnit jen to málo ve své hlavě. Ale i to, je víc než nic.
Budu tedy více věřit včelaři, než obhájci intrikánů i jiných kmánů.
Budu totiž věřit srně, motýlům, jiřičkám, že se jim u nás líbí.
A hledat budu důvody.
Buďte vítáni vy, kdo v dobrém přicházíte.
Tipů: 2
» 22.06.20
» komentářů: 6
» čteno: 431(7)
» posláno: 0


» 22.06.2020 - 10:18
Už v první slově máš překlípek... ještě se sem vrátím, jsem v časovém presu.
» 22.06.2020 - 11:22
Paulmatthiole
O řadě věcí by se dalo polemizovat, jenže to by zase bylo na dlouhou řeč... prostě, souhlasím, částečně a s výhradami :-)
» 22.06.2020 - 11:37
Hazentla
Ano, částečně ano. Ale nesouhlasím s tím, že odříznutí se od informací je nějaké řešení. Řešení je v učení se s informacemi pracovat. Pak člověk snáz zjistí čemu věřit (a nemusí je spoléhat jenom na bytosti, co mu lítaj kolem hlavy)... ;-)
» 22.06.2020 - 11:48
Tara: Paulmatthiole: Hazentla: Ahoj a díky za komentáře. Sám nedokážu nevyhledávat nové a další informace. Ale při porovnání s tím kdo to tak nemá není rozhodně hloupější. Někdy i naopak.
» 22.06.2020 - 16:26
umělec2: Znám mnoho lidí kteří žijí bez televize a ne že by neměli informace jen neřeší to co nemůžou změnit a žijí tak nějak jinak krásně v souladu s uměním které tvoří s láskou k sobě,přírodě a pro mně jsou velice inspirativní ,obohacuje mně
» 22.06.2020 - 19:38
Paulmatthiole
umělec2: No, nemáš zač :-)

Víš, zažil jsem dost lidí, kteří měli přírody plný žváč, samé bio a eko... a když měli být pitomé tři týdny ve více než polních podmínkách, kroužkovat ptactvo, být žraní od komárů a konzervu měli považovat za svátost, protože jinak byla v podstatě "lovecká" (co sis našel, sis snědl), prostě zdrhli nebo se chovali, abych tak řekl, velmi nestandardním způsobem.

Jo, mám rád dobré jídlo, dobré pití... a svým způsobem se rád vracím i do prostředí přehlceného informacemi; na druhou stranu, nemám problém jíst to, co je, nebo pár dnů nejíst vůbec - to člověka fakt nezabije, nejsem zdaleka první, kdo to zkusil :-)

Ale souhlasím s Tebou v tom, že třeba mačkat spoušť kalašnikova zvládne i totální idiot, který nemá ani páru o metalurgii, chemii či balistice. Naučit se, co můžeš v přírodě zblafnout, aby ses nepo... nebo neotrávil, to už je kapku složitější. Vzpomínám si na jednu ekobiomatku, jak ukazovala děťátku na bobuli vraního oka s tím, že je to velká borůvka. Jo, přírodní výběr je přírodní výběr :-/

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.