Manipulace

Veden davem
» autor: umělec2
Manipulace.
Velké procento lidí je manipulovatelné, i když si to třeba ani nemyslí.
Současný stav je toho jasným důkazem.
Schopnost přesvědčit davy vzdání se svobody, úspor, práce, zábavy, vzdělání je až děsivé.
To, že nebyly zpočátku potřebné zdravotní pomůcky je možná pravdivé.
Ale to, že celou tuto anabázi kdosi za pomoci médií řídí, je do očí bijící.
Je nutné hledat příčiny, důsledky a profitenty.
Ty za tím vším nejspíš budou.
Ovládají skoro celý svět.
Zřejmě nedokáží manipulovat s méně informovanou a gramotnou částí populace.
Vždyť tato je jen minimálně, zda-li vůbec chráněna.
A přičítám tedy tomu, minimální šíření viru v Africe, přes množství obyvatel kontinentu.
Příkladná manipulace panuje u dopravních nehod a počtu mrtvých.
Většina lidí je soustavně utvrzována informacemi o každé nehodě se smrtelnými následky.
Realita je přitom zcela opačná.
I přez obrovský nárůst automobilismu a ujeté vzdálenosti se počty mrtvých snižují!!!
Pokrok zastavit nejde.
Ale jde.
Celé mi to připadá jako příprava na válku.
Ale bude to zřejmě jiný typ než si myslíme.
Bude to kybernetická a informační.
Přiznám se, že z hrůzou zjišťuji, jak snadno dokáži ztratit úsudek, za což se následně stydím.
Jsem pak davem, společností veden k dobrovolnému přijmutí podivných pravidel.
Tyto události možná jsou jen na zkoušku.
Ale přitom otřásly s ekonomikou a počty nezaměstnaných celého světa.
Je to divné, tak kde je ta pravda?!.
Tipů: 6
» 17.06.20
» komentářů: 5
» čteno: 391(10)
» posláno: 0


» 17.06.2020 - 07:02
Kdybychom tak věděli... hezky jsi to napsal!
» 17.06.2020 - 08:56
Hazentla
1
Protože lidi jsou stádo. Ale na druhou stranu lidi byli stádo odjakživa - taková manipulace není vlastně až tak něco novýho.
A ke statistikám všeho druhu viz základní ekonomická poučka: Jediná statistika, které věřím, je ta, co si sám sešvindluju ;-)
» 18.06.2020 - 19:13
Ano když se lidí bojí jsou lehčeji manipulovatelní
» 19.06.2020 - 12:54
Tara: Hazentla: divoženka1: Děkuji za komentáře
» 03.08.2020 - 07:07
Paulmatthiole
No... jak se to vezme: máš možnost volby - buď půjdeš se stádem, nebo proti němu. Bylo to v dějinách tolikrát, že by se toho jeden ani nedopočítal. Ale mohl ses uklidit někam, kde byl aspoň relativní klid, s většími nebo menšími komplikacemi... Takže jediný rozdíl asi je, že teď už díky IT nikam neutečeš.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Noc a den | Následující: Pornografie a Notáři

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.