MÁŠ PRAVDU

16. BÁSEŇ Z MÉ BÁSNICKÉ SBÍRKY; PRAVDA NA NEBI (2019)
» autor: West
Zkřížila nám cestu Láska?
Hymna v zátiší oživená?

Zbožňuji krásu Tvou
a nenechám Tě samotnou
mezi travami stát

stoupáme do výšek
když v nížinách umírá strach
jsme si podobní ve větru
pod křídly měsíce.

Jak mám žít a plout?
Myslíš na mě...
když nemyslím na Tebe?




18.3.2019 19:07
Tipů: 2
» 16.06.20
» komentářů: 4
» čteno: 289(6)
» posláno: 0


» 16.06.2020 - 10:21
Tahle se ti povedla. Ale i tady by přišel vhod nějaký drápek, kterého by se mohl čtenář chytit. Je to až příliš sublimované a uzavřené do sebe.Koneckonců i reakce čtenářů svědčí o tom, že ti nerozumí. Pozdrav do Slávy čina.
» 16.06.2020 - 21:54
František: Jó, moje psaní není jednoduché. Většina čtenářů mým básním nerozumí, protože se jich ani nedotýká. Já to všechno vím. Jenže nepíšu pro ostatní, ale pro Lásku, které jsem věnoval, spíše napsal - 400 básní z toho 7 074 veršů.
Děkuji za zastavení se a přeji hezký večer + dobrou noc s poezií.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 17.06.2020 - 09:31
Hazentla
West:
"Většina čtenářů mým básním nerozumí, protože se jich ani nedotýká."
...
A není to takové trochu lhaní si do kapsy? Myslím si, že čtenáři vesměs nejsou blbí...
Je to asi na delší úvahu, zkusím to vzít zkratkou - já jsem velký zastánce toho, že by si autor neměl nechat od čtenářů/kritiků moc kecat do toho, co/jak/jak často píše, a zejména teda publikuje.
Na opačnou stranu, když už toho někdo publikuje tolik co ty, a odezva není tak až velká, možná (možná, nevím, patenty na rozum mám jen čtyři) by byla na místě trocha sebereflexe. Svést všechno na to, že jsem dobrej básník, zatímco čtenáři to prostě nepoberou, mi přijde jako pro autora ta nejmíň bolestná cesta. Ale nejsem si jistá, že to je ta správná.
Ale to je každého boj.
» 17.06.2020 - 11:05
Hazentla: Viz. zpráva.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: DEN POSLEDNÍ | Následující: CITY VE DLANÍCH

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.