Spiknutí

Volání po symbióze
» autor: umělec2
Spiknutí.
Děj událostí mi připomíná spiknutí.
Tedy odstranění nelegitimní vlády lidí nad planetou zemí.
Lidé si ve své vzpupnosti myslí, že mají na vše nárok, vše ovládnou.
A ona vysílá různé varující signály tu sucho, zvyšuje teploty, posílá nemoci, hladomor, zvyšuje porodnost v Asijských a Afrických zemí.
Vlivem všech těch změn nutně dojde ke stěhování celých národů postižených hladomorem, suchem, teplem a bídou.
Pár milionů lidí zcela jistě ještě zemře na následky koronaviru.
Ale to k pročištění nestačí.
Země potřebuje snížit populaci lidí o několik miliard.
Je možné, že budou války, ale jen těžko si to umím při současné infiltraci menšin představit.
Ale napadeni budou zcela jistě všechny bohaté a společnosti.
Dojde ke zpomalení ekonomického růstu na celém světě.
Extrémně bohaté skupiny a jednotlivci přestanou mít moc nad ovládáním světa.
Znechutí se davům a ty je buď svrhnou, znárodní nebo porobi.
Cestování napříč kontinenty se zmenší v řádech desítek procent.
Lidé se budou opět v této nové době chytračit a myslet si, že mají zase vše pod kontrolou.
Ale je tu sucho, bude neúroda. Toto povede k extrémnímu zdražování potravin.
Mizí lesy a s tím narůstá teplota a snižuje se retenční schopnost země.
Za posledních 50 let u nás klesla o 30-40% díky působení těžké techniky, melioraci, rozorání mezí, výběru plodin.
Vlády dávají pobídky na zadržení vody v krajině, ale nepřichází vláha déšť.
Dochází ke zpomalování Golfského proudu a s tím narůstá počet extrémních tornád.
Vědci předpovídají minimálně 100 násobnou četnost tornád oproti minulému století.
Dochází k pohybu kontinentů a s tím spojenému zemětřesení s následným ohrožením pobřežních států vodou a tsunami.
Navyšuje se aktivita zdánlivě klidných sopek. Láva Islandské, tedy jedné z mnoha, ochromila leteckou dopravu nad Evropou na řadu týdnů.
Snižuje se odolnost atmosféry, zvětšuje se množství skleníkových plynů, CO2, ozónu.
Pohybujeme se ve zrůdně změněné krajině bez života.
Regulujeme množství živočichů. Myslivci údajně ví, který a kolik živočichů smí být v jeho portfoliu či regionu.
Ale ona i ta přîroda, co se vyvíjela miliony let, ví kolik tu může být lidí.
Nikdo jiný ji nezasadil tolik evolučních ran, jako mi lidé.
Myslím, že nad lidstvem se smráká.
Příroda má v sobě zakomponovány extrémní očistné procesy.
Uranový, tedy štěpný odpad třeba z elektráren prý bude vyzařovat i za několik tisíc let. To dokáže jen člověk.
Ale co to je pro přírodu za věk?
Jsou to snad prvohory, doba ledová, bronzová?!
Virus ať je už dílem člověka nebo přírodní dokáže ochromit lidi na celé planetě, ochromí i vojsko, námořní vojenské letadlové lodě odstaví z provozu.
Lidé přestanou cestovat výletními plovoucími ostrovy.
Číňani začnou kupovat si svět.
Roztočí se dalšî spirály neřestí.
Časem se nás planeta jistě zbaví jako my v ní živočichů, krásy.
Pro pohodlí.
Každá dekáda v dějinách byla krutá a hnusná.
A my do ní nejspíš vpluváme.
Cesty zpět není.
I kdyby všichni poslouchaly ty ekology.
Dáme to?
My snad ještě jo.
Projděte se sami v tichosti přírodou a vnimejte ticho, tu prázdnotu bez živočichů, vemte do ruky tu suchou půdu na poli, jděte se podívat na torza lesů.
A ono to tak je.
A těm správcům to tak vyhovuje.
Že tam nerostou bodláky, nelétá hmyz, neváli se prasata.
Ach jo.
Marné moje volání po symbióze.
Tipů: 1
» 22.04.20
» komentářů: 0
» čteno: 467(3)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Vlk, nechci, PHM a masmédia | Následující: Statistika

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.