Jepice

O naplněném životě
» autor: M.A.Rek
Kdyby den stačil,
by se zamilovala,
a pouhý den
by byla milována,
kdyby den stačil,
by život dala,
a jen ten jeden den
by se smála,
kdyby jen tu chvíli žila
z toho času mála,
ta doba krátká
by za to stála.

Život naplno prožít jediný den,
pro mnohé jak nedostižný je to sen...
Tipů: 21
» 14.03.20
» komentářů: 16
» čteno: 464(18)
» posláno: 0
Ze sbírky: "Verše" pro Ezi


» 14.03.2020 - 13:42
velké ST..
» 14.03.2020 - 13:44
Marku, jestli dovolíš trochu víc než poplácání po rameni:-) - kdybys nepoužíval to zaSTaralé BY, lámal si víc hlavu s adekvátní náhradou slova ABY - dotáhl bys dobrý nápad tam, kde by mohl být... ST i tak, BY jsi nebyl smutEN:-)))
» 14.03.2020 - 14:28
to je bezva...ST...
» 14.03.2020 - 14:30
byron
Fajn...u mě dost dobrý...
ST
» 14.03.2020 - 17:00
1
Krátký je život jepičí,
však ona o tom nemá páru,
a proto jí pocit zmaru
psychický stav neničí.

Marku, tu narážku na konci jsem pochopil. No, nadšený jsem nebyl, ale když máš pravdu, tak se nemůžu moc durdit. Aspoň že v tom nelítám sám...
» 14.03.2020 - 18:55
ST
» 14.03.2020 - 21:55
Paráda, ST.
» 14.03.2020 - 23:10
1
Tara: Milá Taro, ve své skromnosti mi stačí jen to poplácání po rameni, ale ve své neskromnosti jsem moc rád za přidanou hodnotu rad a kritiky. Pomáhá mi, a nutí mne přemýšlet i jinak, než jsem zvyklý, a snad i lépe psát. Za to Ti děkuji.
Ano, dávám Ti za pravdu, nepoužít by, byl bych tam, kde jsem mohl být. Ale nejsem, neb je již vypuštěno do světa. Už i proto, že celé to dílko je na kdyby-(chy)by postavené.
Zastaralá slůvka mne tolik nevadí. Snad je to tím, že sám začínám být zastaralým. Když jsem si kdysi (uf, ono to už bude 35 let) odpracovával vojnu nakládáním vagónů železem, měl jsem oblíbené svačinové místo u jedné spojky kolejnic vlečky. Ta spojka spojovala dvě kolejnice. Jedna vypadala jako nová, černá bez stopy rezu a s vlysem 1913, K.u.K bla, bla... Ta druhá byla hrbolatá a rezavá, s označením 1976, Třinecké železárny... Jak jsem tam tak sedával, přál jsem si, až budu starý a zastaralý, být taky tak zachovalý jako ta archaická kolejnice vedle té moderní. Dnes mám podobný vztah i ke slůvkům. Archaismy, přechodníky jsou mi daleko milejší než mnohá moderní slova. Plácnu, například koronavirus, gůglit, motýle...
» 14.03.2020 - 23:15
vavaoko: Tara: Ringo: Psavec: Květka Š.: Kajuta: byron: Díky Vám všem za nahlédnutí i milé komentáře.
» 15.03.2020 - 09:21
Posledně tři jmenovaná slova taky nemusím, to je jasné:-)
Prostě mi to nedá, i když jsem taky amatérka jako ty. Jsi současný, moderní člověk, tak bych psala současnou řečí, to jsem ti chtěla říct... protože napsat něco kloudného v archaismech dokáže málokdo.
» 15.03.2020 - 10:40
Tara: Myslím, že Ti rozumím, a budu vděčný za další rady a upozornění. Já se zase snažil vysvětlit, proč se zastaralé v mých textech občas objeví. Snad jen občas, snad ne příliš často. Jak jsem se zmínil už dřív, cítím se ne starým, ale přece jen z minulého století a vlastně i tisíciletí. A "moderní" se pro mne stává synonymem pro překotné, uspěchané, bezohledné, hektické, stresové, přetechnizované. Snad podvědomě se proto ve svých (šp)rýmech snažím být nemoderní. Tak mi, prosím, ty archaismy občas odpusť, a i když je zmíníš, budu se stejně těšit na další Tvé komentáře. :o)
» 16.03.2020 - 11:23
K.u.K a ST ;)
» 16.03.2020 - 19:43
A tak si važme života, který nám byl dán... ST
» 16.03.2020 - 23:09
Pěkné, ST
» 17.03.2020 - 20:39
je to dobré ST
» 19.03.2020 - 17:55
vavaoko: Tara: Ringo: Psavec: matousekKkrejca: Lilith: Květka Š.: Kapka: Kajuta: Gándhí: byron: Díky Vám všem za nahlédnutí a milé komentáře.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.