Dedukce je i redukce okruhu .....

Věří sytý hladovému
» autor: umělec2
Dedukce. Smrdí a jede v MHD. Je to bezdomovec, nemytý Čech, sportovec po výkonu, tchoř, osoba s nadměrnou plynatostí. Jede na kole, je to cyklista. Může to být i zloděj. I zloděj může být cyklistou. Taky to může být medvěd cyklista. Messenger, úchyl toužící dostihnout peleton. Žena s koulema, nutně nemusí být chlap. Může to být dáma hrající petanque. Vidle nemusí být nástroj rolníka, můžou být i hrobníka. Rys nemusí být v rysu rýsován. Dým, tři kola? Velorex. Co když jsou to mastná kola a pára nad hrncem. Soda nemusí být nutně soda, ale opravdická tvrdá soda. Ne všechny Jílkové budou v kotli. Ujme-li se případu Zeman, bude vyřešen. Muž na radnici nemusí být Buchvaldek. Klíč nemusí být ke dveřím, může být i k úspěchu. Nevěrná žena může být věrná značce, podniku i chodníku. Žába na prameni. Myš v komoře. I cizeni, byť je postupné, jest zlodějinu. Píší-li to v Blesku, lze vyloučit pravdu na 90 %. Hraje-li v tom Morávková, je to jistě hodnotný seriál . Točí-li to Troška, zpívá David, Rejžek i Spáčilová se v hrobě otočí. Šumava nemusí být les, může to být ves. Výše důchodu je pomstou státu za jeho dožití. Je li to politik, práce už se nikdy nedotkne, avšak mluví jen o ní. Dobíjecí proces elektroniky je poměrně odlišný od toho v koncentráku. Lež má krátké nohy a mnoho hostitelů. V politice velmi infekční. Zřejmě virové onemocnění. Klepe mi tu zubatá. Jdu se jí zeptat kvůli čemu za mnou přišla. Pak přijdu a řeknu vám.....
Tipů: 2
» 02.03.20
» komentářů: 1
» čteno: 554(4)
» posláno: 0


» 02.03.2020 - 08:46
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Fikce | Následující: Semínko důvěry

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.