Sapa

Monte Carlo v Praze, kde není tak dráze, vážení.
» autor: umělec2
Sapa. Město ve městě. Vlastní neúprosné zákony. Vidina zisku. Množství zboží, kontejnerů, dodávek, luxusních vozů s čísly na přání. Restaurace, bistra, krámky se vším možným i nemožným. Hudební nosiče, DVD disky, potřeby pro zvířata i motoristy. Ryby v akváriích, prskavky, rakety, ohňostrojové sety. V halách hrající obchodníci na campingových stolech karetní či kostkové hry o ruličky bankovek. Pásky, svetry, trička, mikiny, kalhoty, boty, voňavky, afrodiziaka, prášky. Mají vlastní banky, cestovní i realitní kanceláře, popeláře, hasiče, uklízeče, myče aut. Mají i stavební čety dělníků, co montují, zdí, opravují, lakují i v podzemí razí, drazí. U pokladny se platí většinou keš, bez stvrzenek a prázdných slov. Cena se smlouvá dle množství. Obchodníci ledabyle vytahují z kapes statisíce a tyto odpočítávají a platí. Taky tu mají draky, indická božstva, hračky, sklo, porcelán, umělé květiny, osvětlení regály. Realizační tým, kdy vy vydáte příkaz k výrobě čehokoliv a oni to vyrobí. Jsou tu i švadleny, kosmetika, kadeřnice. Casino, herny. Ohromující obchodní potenciál. Vše podřízeno zisku. Patří jim tu i to místo, okolní pozemky, byty, domy, hotely. A já tam chodím na kachnu, pro granule psí, zob ptačí, drogerii, vína, alkohol, koření. A taky pro ten Genius Loci, zrovna včera sem tam byl.
Tipů: 4
» 18.02.20
» komentářů: 3
» čteno: 475(5)
» posláno: 0


» 18.02.2020 - 11:01
ST
» 20.02.2020 - 16:28
ttragelaf
asistent vietnamštiny nám mnoho vyprávěl

Vietnamců je cca 50 národnosti
Vietové 80%
Takové
Thmeiove
Homongove
Khmérové
...
...
...

žijí v různých oblastech Vietnamu

Vietové jsou obchodníci

jdete po ulici
a před domem je židle
na židli je mobil
když potřebujete
můžete si za peníz zavolat

podobné je to v Istanbulu

ST
» 20.02.2020 - 18:57
Já tam ještě nebyla ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Smetiště | Následující: Odcházení
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
neptolius [1]
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.