(*o*)~Nejšikovnější skřítkové Budlíci~(*o*)

..povídání o skřítcích z rodu nejšikovnějších..teda oni si myslí že jsou to oni,na 100%..no nevím..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nejšikovnější skřítkové Budlíci to jsou naši kámoši.
A že nevíte kde bydlí?
U krásného zámku Kukulínov je veliká zahrada,je plná růží všech barev a vůní.Uprostřed zahrady stojí malý altánek.
Je celý dřevěný a střechu má z lístků šípkových růžiček, lavička a stolek u altánku je z červených šípků. Tak to si všechno udělali ti nejšikovnější skřítkové z rodu Budlíků Mlík,Flík a taky Šplík,jeden to navrhl,druhý celé nakreslil a já,povídá Šplík,já jsem to musel sám postavit.
To vám byla práce,naštěstí přišel Kratinožka a trochu mi s tím pomohl.
Co trochu,hodně.
Jinak stavím altánek ještě zítra,pozítří a taky popozítří.
Ale sláva,už jeto uděláno,už jeto hotovo a třikrát sláva. Kratinožka se rozloučil zavolal si dopravního holoubka a odletěl domů na hrad Kolomajzlík.
Tam ho s večeří čekala Vendelínka.
A příště mě už nikam nepouštěj,jsem celičký upracovaný, pustím si raději televizi a budu se jen a jen koukat.
Skřítci Budlíci se trošku stydí.
To jsme to ale vymňoukli, že,nechali jsme pracovat Šplíka a my se jen koukali.
Tak dnes uděláme hostinu a budeme milého Šplíka jen obskakovat a určitě se na nás už nebude hněvat.
A taky mu necháme zahrát.
Skřítkové Budlíci Mlík a Flík z růží upekli dort,z růží pak usmažili taky řízky a z červených šípků vymačkali šťávu a šípkové víno.Slaďoučké.
Mlík,Flík a Šplík se večer u altánku posadili, vzali si své housle a že jsou nejšikovnější hned zahráli čardáš.

A jak tak hráli,roztancovala se každá růžička,stromeček,a ze všech podzemních chodbiček vylezly žížaly a udiveně koukaly co se na té krásné zahradě vlastně děje.
Jeminkote,vždyť to ti skřítkové dělají takový juchajdá až moc velký rámus. To ale není žádný rámus,ale veselá muzika.
Při ní se tancuje a vlní v bocích,můžete to zkusit,žížalky.

No tak to zkusíme.A žížaly se daly do kroucení a vlnění a skřítci hráli a hráli až do bílého rána.
Ráno byli všichni už tak šíleně unavení že každý žuchnul do trávy a spal a spal a spal…..
A všichni jsou kamarádi skřítků od Krákorce.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vítejte
dáme si
Tipů: 12
» 08.02.20
» komentářů: 11
» čteno: 708(8)
» posláno: 0


» 08.02.2020 - 16:12
Teď už vědí rousnice,
jak je príma kroutit se. :-)
» 08.02.2020 - 16:26
Ringo: ..hlavně na udici na háčku...:-)
» 08.02.2020 - 17:19
nečetl jsem ji tu už?
;-)
» 08.02.2020 - 19:32
ST
» 09.02.2020 - 09:32
Přečtu ji prckům a dám echo. :-)
» 09.02.2020 - 14:13
zenge: ...to byli (°o°)~Řimbudlíci,Bumbrlíci a...~(°o°)
a já děkuji...
» 09.02.2020 - 14:14
vavaoko: ...děkuji...
» 09.02.2020 - 14:15
Dota Slunská: ...díky za návštěvu... :-))
» 09.02.2020 - 17:16
byron
Hezky prima skřítkování...početl jsem si...:-).
ST
» 10.02.2020 - 20:20
Moc roztomilý počteníčko :-)
ST*
» 19.02.2020 - 19:57
ST :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Povíš mi to?~ | Následující: ~Dnešní a tajemná~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.