(*o*)~Skřítkové z peklíčka..jů~(*o*)

..i skřítkové mají svoje malé pekelníčky...a proč ne..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
V pekle v pekle v peklíčku u Červené hory až za divokou řekou žijí s čerty Kousalíčkem a Kokoflíčkem tři skřítkové.
Jeden je Pakito,druhý Lakito a ten třetí? To už nikdo neví.
Tak mu musíme nějaké jméno vymyslet.Jaké? Já už vím,povídá čert Kokoflíček, budu mu říkat Čokito.
Tak teď máme v pekle dva čerty a tři skřítky.
A to znamená že nám tady chybí ještě jeden čert,jasně.
Proto si zavoláme z vedlejšího pekla jednoho maličkého čertíka.
Nebo čertici?Ne,ne,volají skřítci,čertici ne. Starý čert Kousalíček si vzal do ruky telefonní sluchátko a vyťukává telefonní číslo,z telefonu se ozvalo píp,píp….

Haló,kdo volá,tady je hradní věž,hrad Kolomajzlík,koho chcete k telefonu? Hradní věž?
Promiňte,já se asi spletl,já volám malé peklo ze sousedství,
tak pardon.
To máte opravdu špatné číslo,zkuste to znova.
Anebo počkejte,já vás tam zkusím přepojit.
To jste moc hodní,děkuji.
Haló, kdo volá,tady je malé peklíčko U Zapomenutého mlýna,
koho si přejete k telefonu? Tady je čert Kousalíček od Červené hory a potřebuji teď mluvit s nějakým malým čertíkem.
Čekejte....Předávám.
Haló,tady čertík Fidibus,co byste rád,vážený.

Nechceš přijít k nám do pekla peklíčka? Chybí nám tady jeden čertík pro skřítka Lakita,ať mu tam není samotnému smutno.
Ale já mám skřítka,samotného Kratinožku .
Víš co,povídá Kousalíček,přiveď Kratinožku k nám, něco vymyslíme.Jo?Tak chvíli počkej,zeptám se.
Skřítek Kratinožka i s Vendelínkou si nachystali vozíček,peřiny a kastrolky a vydali se na cestu.
Šli s čertíkem Fidibusem za čertem Kousalíčkem.
Chvíli se tady zdržíme,povídá Vendy,máte tady teplíčko. To v zimě na hradě táhne,brr,taky tam komínem chumelí, zatopit se nedá.
U vás u kotle se aspoň pořádně ohřejeme. Je to paráda,jen trochu sluníčka chybí.
Tři čerti,čtyři skřítkové a taky Vendelínka si prožili celou zimu vesele a v teplíčku v tom teplém peklíčku.
A v létě? To se návštěvy střídají,jednou v pekle a jednou na hradě. Na tom slavném Kolomajzlíku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tady to je
pšššt
Tipů: 8
» 15.12.19
» komentářů: 7
» čteno: 495(8)
» posláno: 0


» 15.12.2019 - 20:30
U: „Haló,kdo volá,tady je hradní…“ jsem se na milivteřinu pekelně lekl, že se z tvého dílka vyloupne nějaká narážka na Miloše. ;-)
» 15.12.2019 - 21:10
byron
Tvé skřítkování mne před spaním vždy potěší...:-).
ST
» 16.12.2019 - 08:23
ST
» 16.12.2019 - 11:05
ST* budliky :-)
» 16.12.2019 - 15:50
byron: Ringo: ...PEKELNÉ děkuji...
» 16.12.2019 - 15:51
vavaoko: Lilith: ...budliky děkuji...
» 24.12.2019 - 11:38
Hezké Vánoce i skřítkům šikulům :-)

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Vtipná kaše~ | Následující: ~Rohlíčky~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.