Trochu morbidní povídání před spaním

O snech před spaním
» autorka: Katuska
Sen..... Jsem se spoustou dalších lidí v nějaké podzemní jeskyni, má to být vězení, nemáme skoro žádné jídlo... Vidím naproti mne pána, jak si rychle strčí do pusy malinkou bábovku.... Pak maminka vedle mne zoufale říká, nemám poslední jídlo pro své dítě, bábovku, kdo jí snědl? Naléhavě musím přece něco UDĚLAT, ale nemůžu........... Netroufám si, bojím se, ale musím přece...pak to řeknu.. Všichni se na NĚJ podívají... Obrovská zloba je v jejich pohledu. To on, on byl ten zloduch. Předhoďte ho psovi. Otočím se směrem k hrozivému zvuku...vrčení a uvidím za mříží obrovský vytasený zuby běsnícího psa. Už ho vedou.... V tu chvíli mne probudí pláč dítěte.

Nějak jsem si pak ten den při uspávání dětí vybavila tento sen. Mám potřebu ho vyprávět mýmu jedenáctiletýmu, ostatní děti spí.... Jsem asi divná, proč mu to chci říct? Asi je mi nejbližší, i když někdy nejvzdálenější.... je jiný než ostatní... ale je malý, tak proč? Jsem divná. Vyslechne mne a řekne.

Mami, víš kolik tvorů zemřelo kvůli tobě během tvého života? Jako myslím menších než třeba pár milimetrů....by ses asi nedopočítala..... (nejdřív jsem se lekla, že kolik lidí jsem nechala předhodit psovi...)

Pak vypráví on svůj sen..... Náš učitel angličtiny byl někde z východu, ani neuměl moc anglicky, mluvil divně... Zdálo se mi, že byl u nás doma a říkal, když se na něj nebudeme hodinu dívat, tak se něco špatného stane....

Honzo, a jak jsi se cítil? Cítil jsem strach....

A necítil jsi strach, protože slyšíme třeba z radia o uprchlících a pak se nám něco takového může zobrazit ve snu? Když byl někde z východu..... To nevím, já jsem se na něj ani moc nedíval....říká..

Povídám pak o mém snu. Podle Junga znamená snad pes dětství, žalovala jsem na toho člověka ve snu a cítila silnou vinu.... Tebe nutím někdy žalovat, bych neměla..... Ty nechceš žalovat, a já tě někdy nutím, to není správný.....

Mami, víš, jak bych nazval, když člověka zabijou upálením, ne prostě zemře člověk v ohni. Ne, nevím.... Hlasité umlčení..... Protože, jak řve...
Tipů: 0
» 02.12.19
» komentářů: 2
» čteno: 425(6)
» posláno: 0


» 03.12.2019 - 04:48
ttragelaf
(....Jan Hus se udusil...chceme-li rafinovanější trápení, upalujeme tak, že rozžhavené předměty přikládáme na části těla, vznikají popáleniny na velkých plochách a člověk řve)... za chvilku jdu spát tak dík

ST
» 03.12.2019 - 09:44
Dík za koment. Jo, tak dá se říct, že to je dobrá zpráva, co se týká toho udušení..... O těch rozžhavených předmětech synovi vyprávět raději nebudu, uf :-(.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.